ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
   امام جمعه اصفهان
روپوش تنگ و کوتاه خانم‌ها
دل اصفهانی‌ها را درد آورده
!
 
 
 
 

 

در اصفهان یک گروه پوشش اسلامی درست شده است. برپا کنندگان و مبتکران آن هم مرتجعین و دستهائی هستند که ایران را می‌برند به آستانه تبدیل شدن به یوگسلاوی و جنگ خونین قومی- مذهبی در کشور. یعنی همان برنامه ای که امریکا و اسرائیل برای ایران دارند.

آیت الله "سید یوسف طباطبایی نژاد" امام جمعه اصفهان که جانشین آیت الله طاهری شده در جلسه این گروه شرکت کرده و گفته است:

پوشش اسلامی زنان کارمند باید بارنگ متعارف و غیرزننده، مناسب با آن اداره یا ارگان تهیه شود و دراختیار آنان قرار گیرد.

روابط عمومی دفترامام جمعه اصفهان با اعلام این خبر، از قول امام جمعه اضافه کرد:

همانطوریکه باید به قوانین کشور احترام گذاشت باید به قوانین دین نیز احترام بگذاریم . حالیکه حجاب نیز جزئی از قوانین دین و کشور است.

همانگونه که با متخلفین قانون مقابله می‌شود باید با کسانی که حجاب و قوانین دین را رعایت نمی‌کنند مقابله کرد. سازمانها و ارگانها ضمن کنترل کارمندان جهت رعایت شئونات اسلامی و مقابله با پوشش تنگ و کوتاه باید در صورتیکه متوجه عدم رعایت آن توسط کارمند در خارج از اداره شوند او را توبیخ کرده و بدینوسیله سطح جامعه را نیز کنترل کنند.
 برای جلوگیری ازفروش لباسهای مبتذل در فروشگاههای سطح شهر هم باید چاره ای کرد. طبق آمار، 85 درصد مردم اصفهان دغدغه دینی دارند ( همین روابط عمومی چند روز پیش آمار داده بودند که 74 درصد دختران ایرانی باکره به خانه بخت نمی روند!). تعدد ادیان مختلف در اصفهان از جمله مسیحی و یهودی نشانگر این است که اکثر مردم از بی‌حجابی و فساد ناراحت هستند و معدودی از شهروندان با رعایت نکردن حجاب، چهره شهر را زشت و نامناسب کرده‌اند. مردم و مسوولان آنها را نیز(ادیان دیگر ظاهرا منظوراست، که اگر اینگونه باشد به زغم امام جمعه اصفهان زن‌های ادیان دیگر در اصفهان نباید پاکدامن باشند و غیرت هم ظاهرا در خانه آنها نیست!) از وجوب حجاب و دلایل آن مطلع کنند و بفهمانند که حجاب نشانگر عفت و پاکدامنی زن و غیرت خانواده است.