ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک  

9 مهر  1391

infos@pyknet.net

 
 
  پیک نت و دیگر سایت های
فارسی زبان در چه موقعیتی اند؟
 
 
 
   

 

خوانندگان پیک نت، گهگاه از ما سئوال می کنند: شمار بازدید کنندگان پیک نت چه تعداد است و موقعیت شما درمیان سایت های فارسی زبان چیست؟

برخی از این سئوال کنندگان، کسانی هستند که آبونمان خود را – درهمان حدی که خود تعیین کرده اند- بصورت منظم پرداخت می کنند و برخی که چنین نمی کنند، شاید می خواهند بدانند پیک نت در چه موقعیتی قرار دارد تا در باره پرداخت آبونمان خود اقدام کنند.

بهرحال، چه برای این دو گروه و چه برای همه خوانندگان پیک نت، آگاهی از موقعیتی که ما داریم و بقول رایج شده در جمهوری اسلامی "شفاف سازی" بی فایده نیست. آنچه را می خوانید و مطلع می شوید برگرفته از سایت بین المللی "statshow" است که خود نیز می تونید از اینجا به آن مراجعه کنید.

 http://www.statshow.com/http:/pyknet.net/

 

البته، در صفحه پیوندهای پیک نت، سمت راست، بالای صفحه نیز این لینک بصورت ثابت وجود دارد که همیشه می توانید به آن مراجعه کرده و از آخرین وضعیت پیک نت مطلع شوید. این سایت بصورت روزانه " به روز" می شود.

بموجب اطلاعات ارائه شده دراین سایت:

 

پیک نت در طبقه بندی جهانی مراجعه به سایت ها مقام 21 هزار و 550 را دارد. مقام اول را دراین طبقه بندی "گوگل" دارد.

پیک نت جزو یکصد هزار وبسایت معتبر جهانی است

رتبه پیک نت در سه سال گذشته 59 در صد بالا رفته است.

روزانه بالغ بر 22 هزار نفر به صفحه اول و نزدیک به 49 هزار نفر به صفحات داخلی آن مراجعه می کنند. برای مثال، روز گذشته 22 هزار و 147 نفر به صفحه اول پیک نت و 48 هزار 724 نفر

به صفحات داخلی پیک نت مراجعه کردند.

مراجعه به صفحه اول پیک نت در سال 8 میلیون و 83 هزار و 655 هزار باراست.(مطابق آمار میانگین روزگذشته)

مراجعه به صفحات داخل پیک نت (پیج ویو) در سال 17 میلیون و 784 هزار و 260 بار است( مطابق آمار میانگین روز گذشته)

بصورت ماهانه نیز بالغ بر 664 هزار بار کار بر به صفحه اول پیک نت و یک میلیون و 400  هزار بار به صفحات داخلی آن مراجعه می کنند.

سایت statshow براساس میزان مراجعه به وبسایت ها، برای آنها قیمت گذاری نیز کرده است که این بیشتر برای جلب توجه آگهی دهندگان است و ارزش تجاری دارد. در این زمینه قیمتی که برای پیک نت تعیین شده بالغ بر 50 هزار دلار است.

در جدولی که مشاهده می کنید نیز تقریبا تمام آمار بالا مندرج است و شامل10 وبسایت فارسی به ترتیب شمار مراجعه کنندگان به آن می شود.

(پیک نت از سال 1385، بعنوان اولین "روزنت" فارسی آغاز به انتشار کرد که در بخش بایگانی آن، همه شماره های منتشر شده در تقریبا 11 سال گذشته قابل دسترسی است.)

برای آگاهی از موقعیت دیگر وبسایت های فارسی زبان، شما خود می توانید وارد statshow شده و با نوشتن نام آنها، اطلاعاتی را که می خواهید بدست آورید.

 

پیک نت  9 مهر 1391

 
 

اشتراک گذاری: