ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

  16 مهر  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

تا نباشد چیزکی، مطبوعات امریکا نگویند چیزها
"9 گام به عقب" اتمی
در مجمع مصلحت تکذیب شد!

 
 
 
   

مجمع مصلحت نظام روز گذشته تشکیل جلسه داد تا دبیر شورای عالی امنیت ملی و گفتگو کننده اتمی جمهوری اسلامی در آن حضور یافته و درباره اخبار و شایعاتی که در باره پیغام و پسغام های یواشکی که با امریکائی ها رد و بدل شده گزارش بدهد.

"جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در این جلسه، اخباری را تکذیب کرد که بموجب آن، جمهوری اسلامی یک طرح 9 مرحله ای موسوم به "9 گام به عقب" برای عقب نشینی اتمی پیشنهاد کرده است. خبر این طرح نه تنها در مطبوعات امریکا منعکس شده، بلکه برخی مقامات امریکائی نیز در اظهار نظر ها و گفتگوهای روزهای اخیر خود با مطبوعات این کشور آن را تائید کرده بودند.

این مقامات و مطبوعات نوشته اند که اخیرا و در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل از جانب ایران یک طرح 9 مرحله ای برای عقب نشینی اتمی از به امریکائی ها پیشنهاد شده تا مبنای مذاکره آینده گروه 1+5 قرار گیرد. هنوز هیچ رسانه ای فاش نکرده که این طرح را چه کسی به امریکائی ها داده است.

جلیلی در جلسه روزگذشته مجمع مصلحت نظام گفت: در اجلاس اخیر سازمان ملل، خارج از چارچوب مذاکرات 1+5 پیشنهادی طرح نشد و ادعای رسانه های امریکائی دراین باره بی اساس است.

 

پیک نت 16  مهر

 
 

اشتراک گذاری: