ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

  16 مهر  1391

infos@pyknet.net

 
 
  جدول مراجعه به وبسایت های
فارسی زبان خارج کشور
 
 
 

 

   

بدنبال انتشار آمار و اطلاعات سایت ها و روزنت ها، از ما در باره آمار و اطلاعات دیگر وبسایت های فارسی زبان سئوال کرده اند و این که چرا در باره آنها اطلاعاتی ارائه نداده ایم.

نخست این که این سئوال کنندگان می توانند خود مستقیما به سایت بین المللی "ارزش یابی وبسایت ها" روی اینترنت مراجعه کنند و هر اطلاعاتی که لازم دارند بدست آورند. لینک مراجعه به این سایت بین المللی نیز در صفحه پیوندهای پیک نت، بالای صفحه، سمت راست موجود است. این آمار با اندک نوسان هائی هر چند روز یکبار و گاه هر روز "به روز" می شود، اما تا آنجا که ما کنترل کرده ایم، تقریبا با اندک نوسانی ترتیب لیست همان است که در شماره امروز منتشر کرده ایم. در تمام طول هفته گذشته به همت دو تن از همکاران پیک نت، این سایت بین المللی بصورت روزانه و گاه در طول روز چند بار کنترل شده تا جدولی که عکس آن را می بینید تهیه شود. عکس همین جدول در روزهای گذشته نیز تهیه شده که در صورت ضرورت آن را هم منتشر خواهیم کرد.

دوست محترمی در روز اول انتشار جدول سایت ها با اشاره به عکس جدولی که ما منتشر کرده یودیم یادآوری کردند که "آماری که در مورد بازدید کننده های وبسایت بی بی سی فارسی ارائه کرده اید مربوط به کل بازدید کننده های وبسایت بی بی سی جهانی است نه فقط بی بی سی فارسی."

حق با ایشان بود و ما در گزارش تازه ای که بعد از گزارش هفته گذشته منتشر می کنیم، وبسایت ها وابسته رادیوها و تلویزیون ها را از وبسایت های مستقل – روزنت- فارسی زبان جدا کردیم. همچنین بخش هفته نامه ها و دو هفته نامه ها را نیز از روزنت ها جدا کردیم. تصور می کنیم بدین ترتیب، جدولی که تهیه شده گویا و کامل باشد. باز هم تاکید می کنیم که شما خود نیز می توانید به سایت مرجع از اینجا مراجعه کنید و یا در صفحه پیوندهای پیک نت وارد آن شوید.

ما سعی می کنیم، به خواست شماری از خوانندگان خود مبنی بر انتشار هفتگی این جدول- حداقل تا مدتی- ادامه دهیم. یعنی در آخرین روز هفته، جدول آن هفته را منتشر کنیم.

 

پیک نت 16  مهر

 
 

اشتراک گذاری: