ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

  30 مهر  1391

infos@pyknet.net

 
 
  "راهیان نور"، راهی "گور" شدند!
26 دختر دانش آموز قربانی
بازدید اجباری از جبهه ها شدند
 
 
 
 

یک اتوبوس حامل دانش آموزان که درچارچوب برنامه "راهیان نور" سپاه به مناطق جنگ زده برده شده بودند در محور ایدزه – شهر کرد واژگون شد و 26 دانش آموز دختر کشته  و 18 دانش آموز دیگر مجروح شدند. این دانش آموزان از شهرستان بروجن به منطقه جنگی برده شده بودند و همگی دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان این شهرستان بودند.

پس از رسیدن خبر واقعه به شهرستان بروجن، مردم درمقابل دفتر سپاه پاسداران این شهرستان اجتماع کردند و بخش وسیعی از شهر سیاه پوش شد. شرکت در اردوی "راهیان نور" اجباری و دارای ۸ نمرهٔ درس دفاعی بوده است.

گفته می شود خانواده‌های کشته شدگان برای گفتگو به داخل ساختمان برده شدند اما هیچیک از آنها از محتوای گفتگوئی که با آن‌ها انجام شده حرفی نمی‌زند.

اسامی کشته شدگان:

 

ماندانا الهیان (معلم)، مژگان هادی‌پور (معلم)، رحمان جهان پناه (همراه کاروان) و حجت الله مرادی (راننده) و دانش آموزان جانباخته این حادثه ˈ زهرا عرب، فائزه شبانیان، فاطمه کریمی، مینا ربیعی، فاطمه شمس، پریسا رضایی، محدثه مهدوی نیا، پریسا زندیان، الهام حسن‌زاده، ریحانه شریفی، زهرا عباسیان، هانیه انتظامی، آمنه خاکسار، نرگس کوهی کمال، مرضیه سلیمی، مرضیه احمدی، مریم خاقانی، مائده فرهمندیان، رویا عسگری، شبنم مقدسی، زهرا غفاری

آمار نفرات: ۲۲ دانش آموز دختر دبیرستان‌های شهرستان بروجن که ۱۶ نفر از دانش آموزان کلاس دوم ریاضی دبیرستان پاسداران عفت شهر بروجن و بقیه از مدارس شهرهای اطراف بروجن هستند و ۴ نفر هم از همراهان (دو نفر معلم، راننده و به همراه یک نفر مسئول کاروان) 

 

پیک نت 30  مهر 1391

 
 

اشتراک گذاری: