ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 شهریور  1391

infos@pyknet.net

 
 
  جنگ بشردوستانه!
نام حمله هوائی به سوریه
 
 
 
 

سایت خبری "انترناسیونال نیوز" وابسته به حزب کمونیست فرانسه روز گذشته اعلام کرد که دولت اوباما در حال رایزنی با لندن، پاریس، تل اویو و نمایندگان ناتو در بروکسل جهت آغاز اقدام نظامی علیه دولت بشار اسد در سوریه است. از جمله عملیائی دریائی و هوائی به بهانه حمایت از نیروهای مسلحی که با ارتش سوریه می جنگند.

ضمنا نیروهای محور (ظاهرا اشاره به کشورهای یاد شده در بالاست) و افسران سازمان اطاعات و نیروهای ویژه حضور خود را در کنار شورشی افزایش داده اند. همچنین وزارت دفاع بریتانیا در حال تدوین برنامه استقرار نیروهای نطامی بریتانیا در منطقه است. بنا به گزارش روزنامه "دیلی میل" چاپ انگلستان استقرار نیروهای دریائی و هوائی انگلستان در برنامه وزارت دفاع این کشور قرار گرفته است.

بدین تریب احتمال دخالت نظامی غرب در سوریه هر لحظه افزایش می یابد. این عملیات شامیل بمباران سوریه است. وزارت دفاع انگلستان مدعی است که برای حمله به سوریه، غرب نگران تکرار حوادث پس از سقوط صدام حسین در عراق نیست زیرا تجربه عراق تکرار نخواهد شد. حذاقل نیروی زمینی که در سوریه پیاده خواهد شد 300 هزار نفر خواهد بود. البته این یک عملیات گسترده است که انتظار می رود با مقاومت شدید نیروهای سوریه روبرو شود. برای این حمله برق آسا ایالات متحده و ناتو و اسرائیل به تصمیم مشترک رسیده و نام آن را "جنگ انسان دوستانه" نهاده اند! این همان عملیات انساندوستانه ایست که در لیبی دست به آن زدند.

پیک نت 1  شهریور

 
 

اشتراک گذاری: