ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنرانی سردار جزایری در خبرگزاری فارس

تنها در یک نظام کودتائی

یک فرمانده چنین سخن میگوید 
 
 
 
 

سردار "مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح از جمله سخنرانان سالگرد راهپیمائی ساندیسی 9 دیماه 88 بود. البته خبرگزاری وابسته به سپاه "فارس" این مراسم را گرفته بود و جزایری هم سخنران شده بود.

خرُد و کلان در جمهوری اسلامی میدانند که دروغگوئی، چاپلوسی و دو روئی نه تنها چون موریانه پایه های نظام را جویده، بلکه کل جامعه را هم به کام کشیده است. امام جمعه و فرماندهی در حاکمیت جمهوری اسلامی نیست که دروغ نگوید. از صدر تا ذیل. برای مثل، سرداران سپاه دقیقا میدانند در انتخابات 88 چه اتفاقی روی داد و چگونه علیه رای نزدیک به 20 میلیونی میرحسین موسوی کودتا شد. حتی رئیس مجلس "علی لاریجانی" که در جریان این رای گیری بود به موسوی تلفن کرده و پیروزی او را تبریک گفته بود. اما چند ساعت بعد کودتا شد و احمدی نژاد برنده اعلام شد. صبح روز بعد از رای گیری نیز "رهبر" شتابزده اعلامیه ای غیر قانونی صادر کرد و پیروزی احمدی نژاد را اعلام کرد. این مسائل را با جزئیاتش فرماندهان سپاه می دانند، اعضای شورای نگهبان میدانند، امثال سردار وحید منشی مخصوص رهبر میدانند و خلاصه کسی نیست که خبر نداشته باشد. در جبهه مقابل نیز امثال رفسنجانی و خاتمی و ... از جزئیات با خبرند.

حالا ببینیم سردار جزایری در مراسم 9 دیماه در خبرگزاری فارس چه می گوید:

«درباره فتنه چند گزاره وجود دارد؛ ۲ ضلع از سران فتنه (رفسنجانی و خاتمی) در حصر نیستند در حالی که باید می‌بودند و آنها دارند در خارج از حصر، فتنه را مدیریت می‌کنند. لذا رسانه باید از این حوزه مراقبت کند. بنده دلایل متقنی دارم که حصر باید تشدید شود و وزارت اطلاعات باید نسبت به فتنه‌های جدید مراقبت کند. در هیچ‌کجای جهان به کودتاگران فرصت مدیریت مجدد داده نمی‌شود و اگر این فرصت داده شود، اشتباه است.»

 

در کدام کشور جهان، جز کشورهائی که نظامی ها با کودتا سر کارند، یک نظامی و آن هم معاون ستاد نیروهای مسلح، از روی سر سه قوه مملکت جرات می کند بگوید رئیس جمهور سابق کشور و رئیس کنونی مجمع مصلحت نظام (حتی با نادیده گرفتن سوابق او) باید حصر شوند؟

و اگر سنگ روی سنگ در مملکت بند بود و اساس حکومت بر دروغ و دو روئی و چاپلوسی استوار نبود امثال جزایری نباید به دادگاه فراخوانده می شدند تا از او سئوال شود: آن دلائل متقن شما که به آن اشاره کرده ای چیست؟

این سخن جزایری درست است و تنها حرف او نیست، بلکه حرف مردم و حرف تاریخ است که به کودتاگران نباید فرصت دوباره مدیریت داده شود. اما آن که در سال 88 کودتا کرد موسوی و خاتمی و رفسنجانی نبودند، سپاه در همآهنگی با آقا مجتبی و ابوی بودند که به حکومت هم ادامه میدهند!

 

پیک نت 14 دی

 
 

اشتراک گذاری: