ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

روی وب سایت هاشمی رفسنجانی

پاسخگوی خسارت های

8 سال گذشته چه کسی است؟ 
 
 
 
 

در روزهای گذشته چند یادداشت در صفحه اینترنتی هاشمی رفسنجانی منتشر شده که نویسنده آنها حاشیه نویس دیدارهای اخیر وی هستند. خلاصه ای از سه یادداشت را می خوانید:

1- از دیدار هاشمی با روسای واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی:

ایشان صاف و پوست کنده رفتند سر اصل مطلب و از شهامت دیپلماسی دولت منتخب مردم و از مانع تراشی افراطی ها گفتند. از دریچه امیدی که مردم در انتخابات باز کردند و از تلاش مستمر عده ای برای بستن آن. کنایه ای تلخ به اقدامات افراطی ها علیه دیپلماسی دولت می زنند. از هنر خاص افراطی ها برای کشیدن ترمز انقلاب. مثل کاری که در 8 سال گذشته کردند. آقای هاشمی از زحمات آقای ظریف هم تجلیل کرد. از هنر دیپلماسی و مذاکره ایشان. از فهم درست و انقلابی ایشان. از زحماتی که می شد بجایش دوتا شعار دهان پرکن داد و رفت، مثل قبلی ها. راه افراط ساده است و بی چالش. خرجش نهایتاً مقداری شعار است و چند تا بیلبورد. حالا سودش به جیب چه کسی می رود خدا عالم است.

2- حبیب فیاض تحلیلگر عربی در یادداشتی در روزنامه السفیر پیرامون تاثیر خاطره نقل شده آیت الله هاشمی از امام خمینی بر "مذاکرات جاری ژنو" نوشت: هاشمی توانست نقش بسیار تاثیرگذار در انتخابات و روی کار آمدن چهره ای اعتدال گرا نظیر آقای روحانی ایفاء کند، در ادامه هم از حمایت دولت وی دست برنداشت و با نقل بسیار مهم و فوری خاطره ای از امام خمینی درباره "شعار مرگ بر آمریکا" به روند مذاکرات دولت ایران و گروه 1+5 سرعت بیشتری برای کسب نتیجه ببخشد.

3- جمعی از مردم بم در رنج نامه ای به هاشمی از سکوت و عدم رسیدگی به سوء تدبیرهای دولت گذشته شکایت کرده و نوشتند: براستی چه کسانی باید پاسخگوی خسارات وارده به نظام و مردم در 8 سال گذشته باشند؟ جنابعالی و آقای روحانی یا کسانی که چشم بر قانون شکنی های و سوء تدبیرهای علنی احمدی نژاد بستند و دم برنیاوردند؟

 

پیک نت  3 آذر

 
 

اشتراک گذاری: