ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مردم به روحانی رای دادند

علم الهدا بنام مردم حرف می زند 
 
 
 
 

تندروهای امریکا که همسو به دولت اسرائیل و جامعه پرقدرت یهودیان نیویورک حرکت می کنند و طرفدار حمله نظامی به ایران هستند، موفق شدند یک سلسله تحریم های دیگر را، که شامل چند شرکت ایرانی می شود از طریق وزارت دارئی امریکا به تصویب برسانند و چوب دیگری لای چرخ مذاکرات ژنو بگذارند.

روی دیگر این سکه نیز بلافاصله در ایران به بازار آمد. علم الهدا امام جمعه مشهد بلافاصله در مراسم چهلم عسگراولادی در تهران به خبرگزاری ایلنا گفت: توافقات ژنو بستری را در جهت مداخله دشمن در کشور فراهم کرده است. دولت تاکنون به جز توافقنامه ژنو کار بخصوصی انجام نداده است، که لابد منظورش ادامه همان کارهائی است که احمدی نژاد کرد!

البته علم الهدا یکی از بلندگوها 8 بانده ایست که این بانگ را برداشته است. پیش و همزمان و پس از او نیز سخنگویان بازندگان انتخابات 92 که 8 سال فاجعه بار ریاست جمهوری احمدی نژاد را حمایت کردند و مملکت را به خاک سیاه نشاندند نیز شبیه همین مواضع را اتخاذ کردند. از جمله برخی فرماندهان سپاه که سهم آنها در فاجعه کنونی مملکت کمتر از علم الهدا ها نیست.

این گروه، همچنان امیدوارند بتوانند چرخ تحولات پس از انتخابات 92 را به عقب برگردانند و مواضع اقتصادی و حکومتی خود را حفظ کنند. به همین دلیل آنها همچنان با چنگ و دندان از سیاست نظامی و اتمی 8 سال دوران احمدی نژاد حمایت می کنند، زیرا زیر چتر همین سیاست توانستند دهها میلیارد دلار درآمد نفت دوران احمدی نژاد را به جیب بزنند و برای خود با همین ثروت و غارت پشتوانه حکومتی درست کنند. اتفاقا دولت متزلزل اسرائیل نیز برای بقای خود سعی می کند سیاست دوران بوش را به کاخ سفید باز گرداند و پیش از آن که اوباما بتواند دولت نتانیاهو را به زیر بکشد، آنها بتوانند اوباما را چنان در تنگنا قرار دهند که چاره ای جز تسلیم و قبول ادامه سیاست بوش نداشته باشد. در این میان، آن که قربانی می شود ملت ایران است که حسن روحانی را انتخاب کرده اما امثال علم الهدا و احمد خاتمی و احمد جنتی و فرماندهان سپاه بنام مردم ایران سخن می گویند.

 

پیک نت 23 آذر

 
 

اشتراک گذاری: