ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

10 میلیون رای انتخابات 88 را او جابجا کرد

کامران دانشجو، هنوز

بر بال کودتای 88 سوار است 
 
 
 
 

سایت "آینده" که شماری از فرماندهان و اعضای سابق سپاه آن را اداره می کنند و رادیکال تر از اطرافیان محسن رضائی و "تابناک" و "بازتاب" اند، نوشت:

4 ماه از پایان کار دولت سابق (احمدی نژاد) می گذرد، اما ستاد نماز جمعه تهران سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران را به مناسبت 16 آذر به کامران دانشجو، وزیر سابق علوم سپرد. فردی که به دلیل عملکرد مشعشع خود، در دوران وزارت علوم، شاید کمتر کسی به اندازه او در میان استادان دانشگاه ها و دانشجویان محبوب و مورد عشق و علاقه باشد!

ظاهرا برخی هنوز تصور می کنند دولت احمدی نژاد بر سر کار است و اگرچه مردم نظر مخالفی دارند، این گروه تا جایی که دستشان می رسد، به دنبال القای آنند که هنوز هیچ چیز عوض نشده است!

سایت آینده به این نکته اشاره نکرد که کامران دانشجو، رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری 1388 در وزارت کشور بود. وزارت کشوری که سردار میلیارد "محصولی" وزیر آن بود و زیر زمین آن را تبدیل به بازداشتگاه کرده بود. کامران دانشجو از مستقیم ترین عاملین کودتای انتخاباتی 88 بود و در هر محاکمه واقعی که برای آن کودتا تشکیل شود، او باید حاضر شده و درباره اعلام آراء تقلبی احمدی نژاد و کم کردن 10 میلیون از آراء موسوی پاسخ بدهد . وزارت علوم جایزه ای بود که احمدی نژاد به وی داد و همین مجلس کنونی صلاحیت او را تائید کرد. کامران دانشجو در دوران ریاست بر وزارت علوم، کودتای 88 را در دانشگاه ها ادامه داد و آنها که نماز جمعه تهران را می گردانند نیز از عاملان همان کودتا هستند. بنابراین تعجب آور نیست که "دست، دست را بشوید"!

 

پیک نت 24 آذر

 
 

اشتراک گذاری: