ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

با 100 سکه طلا

دختری 20 ساله

10 بار دوشیزه شد و عروس! 
 
 
 
 

 

 روزنامه ایران، به نقل از یکی از مسئولان ثبت احوال تهران گزارشی را در باره 10 بار ازدواج و طلاق در عرض 2 سال و به جیب زدن 10 مهریه منتشر کرد.

او برای ۱۰ بار ازدواج، 10 بار شناسنامه‌ جدید گرفت و با شناسائی مردان پولدار آنها را شیفته خود کرد و با مهریه سنگین به عقدشان در آمد. هیچکدام از دامادها وقتی پای سفره عقد می نشستند نمی دانستند که چندمین داماد این دختر هستند.

در این گزارش یکی از نکات جالب یعنی همکاری ثبت احوال با وی برای صدور شناسنامه های متعدد و تبانی دستگاه قضائی برای گرفتن مهریه های سنگین از دامادهای به دام افتاده سانسور شده است. مهریه ها ۱۰۰ تا ۱۱۰ سکه طلا بوده است. اغلب طلاق ها توافقی انجام شده و داماد بعدی سر سفره عقد عروسی می نشسته که عروس دوشیزه بوده است!

او بخشی از مهریه داماد قبلی را هزینه دوباره دوشیزه شدن می کرده است.

این ازدواج و طلاق کمتر از دو سال ۹ بار تکرار شده تا بالاخره بار دهم به دام می افتد. او در بازجوئی گفته است: من بی‌گناه هستم، ازدواج‌هایم قانونی و بدون ایراد بود، همه شوهرانم به دلخواه خودشان من را عقد کردند و بعد بخاطر اختلافاتی که داشتیم طلاقم دادند. طبق قانون باید در شرایطی که هنوز به خانه بخت نرفته و دوشیزه هستم نصف مهریه‌ام را بپردازند، من توافق می‌کردم و ۱۰۰ تا ۱۱۰ سکه طلا می‌گرفتم بعد با حکم قانونی دادگاه شناسنامه‌ام عوض شده و اسم شوهرانم پاک می‌شد. هیچ کجای کارم بی‌قانونی نبوده و نمی‌دانم چرا باید پاسخگو باشم.

۱۰ داماد نیز جدا جدا برای تحقیق احضار شدند و همگی نظر واحدی را به بازپرس گفتند:

هنگام آشنائی خیلی دختر مهربان، مودب و با فرهنگ بود، اما به محض جاری شدن صیغه عقد چهره دیگری می شد. مهاجم، بد دهان و چنان یاغی که حاضر بودیم هرچه زودتر از شرش خلاص شویم. هیچ کدام آنها از ازدواج قبلی خبر نداشتند و داماد پیش از خودشان را نمی شناختند!

پیک نت  20 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: