ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

میراثی که خامنه ای از خود باقی می گذارد

در مجلس دوره قاجارها هم

کسی با پول کثیف نماینده نمی شد 
 
 
 
 

 

مصطفی افضلی‌فرد، نماینده مجلس، در باره رشوه گیری 170 نماینده از معاون اول احمدی نژاد "رحیمی" و اشاره وزیر کشور و ترکان مشاور ارشد روحانی در باره نقش پول کثیف قاچاق مواد مخدر در صحنه سیاسی ایران گفت:

سخن وزیرکشور اشاره بسیار تلخی است که وجود دارد. متاسفانه مقادیر این پول‌های کثیف هرچه بیشتر شود به همان میزان می‌تواند آثار مخرب و زیان‌باری را به جامعه تحمیل کند و درنتایج انتخابات نیز تاثیرگذار باشد.

موضوعی را که وزیرکشور به آن اشاره کردند همه می‌دانند اما سازوکار وزارت کشور و نهادهای نظارتی همانند شورای نگهبان برای مقابله با این پول‌های کثیف و جلوگیری از تزریق ای پول درانتخابات چیست؟ این‌که ما دردی را مطرح کنیم بدون این‌که سازوکارهای درمان آن‌را مطرح کنیم درست نیست.

نظارت در این زمینه بسیار ضعیف است، من خودم دریکی ازاستان‌ها به استاندار گفتم آقا خرید و فروش رای درحال انجام است، وی به من گفت شما هم اگر می‌توانید این کار را انجام دهید زیرا موضوعی فراگیر است. گفتن این حرف آن‌هم از طرف یک مسئول بسیار بد است، این یعنی رسمیت بخشیدن به تخلفات پولی غیرقانونی درانتخاباتی که بسیار در سرنوشت مردم تاثیرگذاراست. این عضو کمیسیون اصل نود گفت: این‌که این پول‌ها درکدام انتخابات‌ها زیادتر است بررسی میدانی صورت گیرد اما درهرانتخاباتی چه شوراها و چه ریاست جمهوری این پول‌ها وجود دارند اما ممکن است با توجه به منطقه ای بودن و محله ای بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر در این دو انتخابات‌ها بیشتر یا کمتر شود.

پیک نت  21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: