ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

آفتابه دزدها را می گیرند!

20 میلیارد دلار

در سال 92 کالا قاچاق شد! 
 
 
 
 

 

درحالیکه در جمهوری اسلامی حکومتی ها "شتر را با بارش می برند" و پول قاچاق مواد مخدر سرنوشت سیاسی را در کشور تعیین می کند؛  حاج آقا حبیب الله حقیقی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا روز گذشته یک مصاحبه خبری ترتیب داد تا با افتخار بگوید سه محموله طلای قاچاق کشف شده است. از کی؟ و در کجا؟

بخوانید:

در سال ۹۳ سه محموله قاچاق طلا در استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی و بوشهر کشف و ضبط شد که پرونده‌ آنها در حال رسیدگی است. این سه محموله در استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی و بوشهر کشف و ضبط شد. در استان هرمزگان سربازان گمنام امام زمان  ۱۹۱۱ سکه تمام بهار آزادی، ۵۰ نیم سکه، ۱۴۹ ربع سکه بهار آزادی روی آب‌های خلیج‌ فارس کشف و ضبط کردند. این محموله تحت پوشش سیب‌زمینی با استفاده از لنج به امارات منتقل می‌شد. متهمین به ۶۴۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

در استان بوشهر نیز ۲۴ کیلوگرم طلا با شیوه چمدانی به امارات قاچاق می‌شد که توسط ماموران فرودگاه شناسایی و کشف شد. ۱۹ کیلو طلا هم در شهرستان ارومیه در یک کپسول CNG در یک خودروی سمند جاسازی شده بود تا از طریق مرزهای شمال‌غربی قاچاق شود که ازسوی نیروهای مستقر در مرز کشف شد.

 

حاج آقا حقیقی در اواخر همین، زیر لبی و بی آن که با صراحت بگوید از مرز ایران خارج شده و از مرز ایران وارد شده، گفت: در سال ۹۲ معادل ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق داشتیم اما آمار سال 93 هنوز معلوم نیست.

پیک نت  23 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: