ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

وبلاگ غلامعلی رجایی عضو دفتر رفسنجانی

درحاشیه حمله به مطهری:

وظیفه "خودی"ها خودسری است 
 
 
 
 

 

تاکسی کرایه ای دکتر مطهری درجلوی مقر پلیس دو سه ساعتی در محاصره این افراد بوده است! محل سخنرانی هم در قرق افراد مشابه بوده است تا اگر مطهری از این حلقه خود را رها کرد و به آن‌جا رسید، هم نتواند صحبت کند. من وقتی تصاویر ماشین خرد شده حامل دکتر مطهری را دیدم با خود گفتم همه شیشه‌های شکسته و بدنه آسیب دیده آن را می بینند اما من درکنار آن جنازه قانون  را می بینم!

جلوگیری از اجرای کنسرت‌های دارای مجوز در بعضی شهرها هم نمونه تاسف بار دیگری از حاکمیت غوغاسالاران در قالب دفاع از دین و بی پناهی قانون است.

می‌گویند حرمت فرد در اولاد او حفظ می شود. آن از حرمت فرزندان شهید بهشتی و این هم از حرمت فرزند شهید مطهری!

اربابان مهاجمین باید مطهری فهیم، شجاع و آزاده را شناخته باشند. دراین‌ که وی با این اتفاق‌ها دربیان نظرات خود مصمم تر از قبل می‌شود نباید کمترین تردیدی بکنند.

دراین‌که این مسایل از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده اند تا منتقدین و امثال مطهری بدانند حرف متفاوت زدن چنین هزینه‌های سنگینی برایشان دارد وحساب دست بقیه هم بیاید! هم جای کمترین تردیدی نیست.

نیروهای خودسر اصطلاح غلطی است. ما درکشور نیروی خودسر نداریم.این نیروها اجیر هستند. معلوم است اجیر چه کسانی.

شناسائی و دستگیری مسببان این تهاجم ها برای دستگاه‌های انتظامی وامنیتی به راحتی آب خوردن است.

لابد! با کسانی که چند سال قبل درشب عاشورا به مجلس عزای امام حسین درحسینیه جماران- که جناب سید محمد خاتمی درآن داشت روضه می‌خواند – حمله کردند و هویتشان شناسایی شد، هر رفتاری شد با این‌ها هم همان رفتار می‌شود!

آیا پرونده این نیروها – که به قول مطهری به قصد کشت به وی حمله کردند و آجر درون ماشین بیانگر این است اگر به سر وی می خورد چه اتفاقی می افتاد- همانند اسید پاشان بی‌حصول هیچ نتیجه‌ای فقط برای این‌که درجریان باشد! از این دست به آن دست خواهد گشت؟!

پیک نت  23 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: