ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 5 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

آخرین اطلاعات از پرونده

کدام آدم عاقلی می پذیرد

 بابک زنجانی عامل سپاه نبوده؟ 
 
 
 
 

 

امیرعباس سلطانی  عضو کمیته پیگیری تخلفات بابک زنجانی در مجلس در باره آخرین اطلاعات از مافیای دور زدن تحریم ها که فعلا "بابک زنجانی" بعنوان سرشاخه آن معرفی شده و در بازداشت است به خبرگزاری ایسنا گفته:

پرونده بابک زنجانی تنها 12هزار میلیارد تومان نیست، او در فروش نفت و معیانات گازی هم دست داشته و پول حاصل از آن را به کشور و خزانه باز نگردانده است. او همچنین در بانک های داخلی دست داشته و درعین حال متهم به جعل شناسنامه هم هست. اغلب اموالی را که به دست آورده در کشورهای خارجی سرمایه گذاری کرده و دسترسی به آنها سخت است. درحقیقت او 80 تا 85 درصد اموال خود را در کشورهای ترکیه، مالزی، تاجیکستان و... سرمایه گذاری کرده و بخش اعظم آن به صورت مشاع است که مشخص نیست و اموالی هم که در ایران قرار دارد به دلیل بدهی‌های وی چندان پاسخگوی مبالغ تخلفش نیست.

 پیک نت: چه کسی می تواند باور کند که یکنفر، بدون حمایت و همراهی عالی ترین مراجع قدرت در یک کشور می تواند چنین گسترده در داخل و خارج از کشور عمل کند؟ به خاتمی برای حضور در مراسم تدفین نلسن ماندلا اجازه خروج ندادند، چطور ممکن است یکنفر بدون هیچ ارتباط حکومتی یک پایش در داخل کشور و پای دیگرش در خارج از کشور باشد و چنین غارتی را سازمان بدهد. حتی لحظه ای شک و تردید وجود ندارد که عالی ترین فرماندهان سپاه و بویژه سازمان امنیت سپاه کانون اصلی این غارت اند و بابک زنجانی یکی از مهره های این مافیا.

پیک نت  5 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: