ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 6 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

فاشیست ها، دوان دوان

از اوکرائین به اروپا می آیند!

سایت روسی ریا نووستی- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 
 

رسانه های همگانی اروپا نگران انعکاس عواقب حوادث اوکراین برای دیگر کشورهای اروپائی هستند. در همین رابطه "لوئیس بارتون" در سایت آمریکائی هافینگتون پست تحت عنوان "خطر جنگجویان نئونازی در اوکرائین برای اروپا بیشتر از اسلامیست های تند رو می باشد" که در مطبوعات اروپا به چند زبان بازتاب داشت نوشت:

"جنگ در اوکرائین زمینه های فراوانی را برای گروه های نئونازی بوجود آورده است. از جمله این گروهها، گردانی است بنام "آزوف" که متشکل از برخی شهروندان کانادائی و سوئدی است.

این گردان در شبکه های اجتماعی خود، نام "خورشید سیاه" را برگزیده که "اس اس"های آلمان زمان جنگ دوم جهانی برای خود انتخاب کرده بودند. هدف از انتخاب چنین نامی ایجاد ترس و وحشت  در دل شهروندان اروپائی است.

تندروهای راست و یا "نئو فاشیست ها" در اوکراین همانند تروریست های "اسلامیست" در سوریه آزادانه تبلیغات خود را در دنیای مجازی انجام می دهند و نه تنها جوانان سوئدی و کانادائی را برای آموزش های نظامی در صفوف "آزوف" فرا می خوانند بلکه جوانان اروپائی و آمریکائی را نیز فرا می خوانند. با به وجود آمدن شرایط مساعد برای فعالیت آن ها در مرکز اروپا، آنان با همکاری ارتش اوکرائین در جنگ شرکت کرده و برای سرکوب مردم "روسیه نو" در صف مقدم قرار گرفته اند.

این روند با مهارت هائی که سازمان دهندگان آن کسب خواهند کرد، می تواند برای اروپا بسیار خطرناک باشد.

"بارتون" در ادامه می نویسد، روند خشونت ها در اوکرائین جنگجویان نئونازیست را ترغیب خواهد کرد تا همانند گروه های تروریست در سوریه بساط آدم ربائی و گردن زدن مخالفین خود را پهن کنند.

پیک نت  6 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: