ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دی  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

حمله به مطهری در مجلس

مهاجمین جسور مجلس

از نام موسوی هم می ترسند! 
 
 
 
 

 

در جریان سخنرانی علی مطهری، نماینده تهران در مجلس درباره راهپیمائی ساندیسی 9 دی (حبل المتین رهبر) و حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی، شماری از نمایندگان به وی حمله ور شده و مانع ادامه سخنرانی او شدند و جلسه  علنی مجلس که نایب رئیس مجلس آن را باصطلاح اداره می کرد حدود نیم ساعت تعطیل اعلام شد.

مطهری در نطق خود پس از پرداختن به هقته ی وحدت و نیز محکومیت اتفاق تروریستی اخیر در فرانسه، گفت: امسال برخی رسانه ها از جمله صدا و سیما راه افراط پیمودند و بر طبل تفرقه کوبیدند و ماهیت 9 دی را آنگونه که دوست داشتند معرفی کردند. در حالی که همه می‌دانند در 9 دی سال 88 مردم با قطع نظر از تخلفات دو طرف فتنه، به دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی پرداختند.

اگر بخواهیم روز 9 دی را مظهر تفرقه میان ملت قرار دهیم، دیگر یوم الله نخواهد بود بلکه یوم الشیطان خواهد بود.

اینجانب حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی و خانم زهرا رهنورد پس از پایان آشوب‌های خیابانی را بدون حکم قضایی همچنان خلاف اصول قانون اساسی. (در اینجا پیاده نظام سپاه و جبهه مصباح یزدی در مجلس (معروف به جبهه پایداری) با شعار علیه مطهری و فتنه گر خواندن وی سعی کردن جلوی سخنرانی او را بگیرند و مطهری در میان هیاهوی مخالفان ادامه داد:

من در انتخابات سال 88 به آقای رضایی رای دادم. هدف اینجانب دفاع از یک موضوع بزرگتر و آن رفتار اسلامی با منتقدان حکومت است.

در این لحظه یکی از نمایندگان به پشت میکروفون رفته و فریاد زد: اینجا مجلس شورای اسلامی است. (البته باید می گفت اینجا "زورخانه شعبان جعفری است!")

صدای رادیو برای برای 10 ثانیه قطع شد و بعد از آن فریاد و شعار جمعی از معترضان شنیده شد: مرگ بر فتنه‌گر، ... مرگ بر فتنه‌گر، ...و سرانجام یکی از باصطلاح نمایندگان به سوی مطهری رفته و او را از جایگاه ایراد نطق پایین کشید و ختم جلسه اعلام شد.

پیک نت  22 دی

 
 

اشتراک گذاری: