ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دی  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

پهلوان های دوران خامنه ای

یکی پس از دیگری رونمائی می شوند! 
 
 
 
 

 

شرکت "پدیده شاندیز" پدیده نوینی نیست. این پدیده تاکنون چند بار به اشکال مختلف و نام های گوناگون بدنبال تشکیل دولت جدید توسط حسن روحانی رونمائی شده است. از محمد خاوری تا بابک زنجانی، از پولشوئی در ترکیه – رضا ضراب- تا دزدی های بانکی، از دور زدن تحریم ها تا.....

دولت روحانی در محاصره این مافیا، از مردم رای گرفت و بر سر کار آمد و آنچه که تاکنون افشاء شده و رهبر جمهوری اسلامی مانع ادامه آنهاست محصول این رای و انتخاب مردم از یکسو، و جسارت شخص روحانی و برخی همکاران او مانند "ترکان" و "جهانگیری" از سوی دیگر است. وقتی گفته می شود حساب و کتاب 700 میلیارد دلار پول نفت آن 8 سال مفقود است، حداقل بخشی از آن را باید در همین شبکه های مافیائی که سپاه پشت همه آنهاست جستجو کرد.

"محسن پهلوان" و شرکت "پدیده شاندیز" یک پر از بال لاشخوری است که پول و قدرت و خون مردم را خورده است. آن فریادی که روز گذشته در مجلس بلند شد و حتی به حمله به مطهری انجامید، از گلوی پیاده نظام همین مافیا در مجلس بیرون آمد. تمام کوشش آنها برای نگهداشتن موسوی در حصر به این جهت است که ارتباط مستقیم او با مردم دوباره برقرار نشود و نگوید که در آن مناظره های انتخاباتی چه گفت و چرا علیه رای او کودتا شد. نگوید که "من گفته بودم، انحلال سازمان های برنامه ریزی و نظارت مملکت را به سوی فاجعه می برد. من در سخنرانی انتخاباتی ام در اهواز گفتم که سپاه باید از اقتصاد کشور کنار برود. من از داخل حصر در یک جمله گفتم که "برانداز آنهائی هستند که دزدی و اختلاس و فساد را در مملکت نهادینه کردند."

بخش دیگری از فعالیت "محسن پهلوان" در شرکت "پدیده شاندیز" را بخوانید:

سایت صدای اقتصاد، نوشت: برخی اخبار نشان می‌دهد که رابطه ای میان «محسن پهلوان مقدم» مالک پدیده شاندیز و دولت قبل وجود داشته است. این ارتباط به قدری بالا بوده که محسن پهلوان بعنوان مشاور اقتصادی هیات وزیران فعالیت می ‌کرده است و با همین عنوان در جلسات هیات دولت نیز شرکت می‌کرده است.

شورای‌عالی شهرسازی که در دولت روحانی احیاء شده و طرح های ساختمانی دوران احمدی نژاد را تحت بررسی قرار داده برخی مجوزهایی که این پروژه را غیرقانونی میداند.

این شورا سال گذشته گزارشی از وضعیت زمین‌های محل اجرای پروژه پدیده به دستگاه قضایی ارسال کرد. در هفته‌های اخیر موضوع فروش سهام توسط این گروه زیر ذره بین قرار گرفت.

«علی غزالی» درصفحه شخصی‌اش در فیس بوک از ارتباط مستقیم محسن پهلوان با دولت احمدی نژاد پرده برداشته و نوشت:

«مدتی درمنظقه آزاد کیش مسئولیتی نصفه و نیمه داشتم و در یکی ازهمان ایام که در دفتر مدیرعامل وقت منطقه با وی جلسه ای داشتیم رئیس دفتر مدیر با آشفتگی وارد جلسه شد و خطاب به مدیر گفت: آقای بقایی(دبیر مناطق آزاد ) پشت خط هستند.. آقای مدیر به سرعت گوشی روی میز را برداشت و با اضطراب به‌صورت ممتد چشم، چشم، می‌گفت و برخی کلمات دیگر که در لابلای چشم گفتن‌ها خیلی مفهوم نبود برای ما! بعد از پایان مکالمه آقای مدیر، رئیس دفترشان را صدا زدند و گفتند: به آقای پهلوان بگویید تشریف بیاورند داخل… بعد از چند دقیقه فردی چاق با یقه باز که زنجیر طلایش وسط موهای پر پشت سینه اش! به خوبی دیده می‌شد و ریش‌های مدل ابوسفیانی که از وی چهره جاهلی خاصی ساخته بود، وارد شد و بدون توجه به حاضرین درجلسه کنار آقای مدیر و روی صندلی که آقای رئیس دفتر برایش جلو کشیده بود نشست و پرونده ای را به آقای مدیرعامل داد و به‌صورت خیلی آرام صحبت‌هایی هم به‌صورت آهسته میان‌شان رد و بدل می‌شد که استماعش برای من و دیگر حاضرین میسر نبود.

بعد از بیرون رفتن مرد چاق، مدیرعامل آهی کشید و گفت: این برادر آقای پهلوان است، زمین پدیده را مفت گرفته و هر روز هم هزار جور خرده فرمایش دارد و چند دقیقه هم که پشت درنگهش می‌داریم سریع بقایی و مشایی (معاون و مشاور احمدی نژاد) و … زنگ می‌زنند که به چه حقی یک جانباز را پشت در اتاقت نگه می‌داری و…..»

بطور حتم با حضور «اکبر ترکان» در سازمان مناطق آزاد، باید درآینده نزدیک منتظر ارائه اسناد جدید دراین رابطه بود. اکبرترکان» نشان‌داده در مبارزه و افشاگری نسبت به مفاسد دولت قبل، دست بالایی نسبت به مقامات دیگر کابینه حسن روحانی دارد.

پیک نت  22 دی

 
 

اشتراک گذاری: