ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 دی  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

4 شعبان بی مخُ مجلس

که با مطهری دست به گریبان شدند 
 
 
 
 

 

فتح الله حسینی، پس از درگیر شدن فیزیکی با مطهری.

 

مردم روز به روز بیشتر با سوابق آنها که بنام مردم به مجلس برده شده اند آشنا می شوند و تردید نیست که این آگاهی خمیرمایه انتخابات مجلس آینده خواهد شد. 4 نماینده ای که روز یکشنبه با مطهری دست به گریبان شدند عبارت بودند:

1- فتح‌الله حسینی- نماینده قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در حین نطق علی مطهری با او گلاویز شد. از سرداران سپاه است که فعلا از لباس در آمده است. او متهم به یک فقره قتل در محل است. مقتول اسدی نام دارد. او همچنین متهم به بالا کشیدن ۲۸۰ هکتار زمین های مرحوم امیر احتشامی در قصرشیرین است.

2- عزیز الله اکبریان- نماینده کرج در مجلس از فرماندهی سپاه و بسیج است. او مطهری را از جایگاه سخنرانی در مجلس به پائین هُل داد. تحصیلات او نیز نظامی است. سوابق کاری او؛ مدیریت کل عملیات بازرسی نیروی مقاومت بسیج، فرماندهی سپاه شهریار و شهر قدس، فرماندهی سپاه سیدالشهدا اسلامشهر و منطقه ۱۸ تهران، فرماندهی سپاه ناحیه شرق تهران، فرماندهی سپاه ناحیه کرج، مدرس دانشگاه امام حسین است.

3- جواد کریمی قدوسی- نماینده مشهد و کلات که با کمک چند نفر دیگر مانند خودش مطهری را از روی سن به پایین پرت کردند نیز از فرماندهان سپاه است. فرماندهی بسیج خراسان رضوی را داشته است.

4- ابراهیم آقا محمدی- نماینده خرم آباد در مجلس که در مجلس گریبان علی مطهری را گرفت تاکنون جند بار سابقه درگیری فیزیکی در مجلس داشته است.

پیک نت  23 دی

 
 

اشتراک گذاری: