ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 دی  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دوباره می خواهند "حکیم باشی" (خزعلی) را دراز کنند

مقاله ای در باره سپاه

که اطلاعات آن انکار ناپذیر است 
 
 
 
 

 سلام- میدانید که هفته نامه "صبح صادق" که نقش ارگان مطبوعاتی دفتر سیاسی سپاه را دارد طی مقاله ای تهدید آمیز خواهان برخورد با نویسنده مقاله ای شده که وی در باره فرماندهان سپاه نوشته است. در این مقاله صاف و بی پیرایه نوشته شده که فرماندهان آلوده به دلار و هتل های اروپائی و زیبارویان غربی، در صورت نیاز کشور به بازگشت آنها به سنگر دفاع از ایران، اگر در زمان جنگ با عراق اهل آن میدان بودند، این بار دیگر اهل چنین میدانی نیستند.

ارگان مطبوعاتی سپاه بصورت غیر مستقیم گردانندگان کانون "اهل قلم" را تهدید کرده و به نهادهای امنیتی نشانه هائی را داده است که بموجب آن باید منتظر دستگیری نویسنده مقاله و باحتمال بسیار بازداشت چند باره دکتر خزعلی بود.

اینها را در این روزها همه جا خوانده اید و یا شنیده اید، آنچه من میخواهم برایتان بنویسم آنست که نویسنده آن مقاله یعنی "حمیدرضا شاه محمدی" نه تنها مذهبی است، بلکه در دانشگاه امام حسین سپاه تدریس هم می کند. او از نسل بعد از انقلاب است. یعنی وقتی انقلاب شد 6 – 7 ساله بود. بعدها علاوه بر تحصیل عالی به سپاه پیوست و مدارج علمی را با سرعت طی کرد و در جمع فرماندهان سپاه از او با افتخار اسم می برند و یا لااقل تا این اواخر اسم می بردند. بنابراین، وی با زیر و بم سپاه خوب آشناست و بی گدار به آب نزده و به همین دلیل نیز نویسنده هفته نامه "صبح صادق" به انجمن یا سرای اهل قلم گیر داده و منتظر فرصت است تا یکبار دیگر گریبان دکتر خزعلی را بگیرد. به این جمله تهدید منتشر شده در صبح صادق دقت کنید:

«چینش واژگان و ترکیب‌بندی عبارات یادداشت شاه محمدی از نیت خبیثانه و مجرمانه نویسنده و کسانی که درنگارش و درج مطلب به نحوی با وی همراهی داشته‌اند خبر می‌دهد.»

پیک نت  24 دی

 
 

اشتراک گذاری: