ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

گفتگو با آذر منصوری دبیر سیاسی جبهه مشارکت

وقایع 88 بهانه است

دل مخالفان از جای دیگری پر است! 
 
 
 
 

 

آذر منصوری دبیر سیاسی جبهه مشارکت با روزنامه "آفتاب" درباره کارشکنی های نمایندگان مجلس علیه دولت روحانی و ماجرای رای ندادن به آخرین وزیر پیشنهادی دولت مصاحبه کرد وگفت:

گروهی از نمایندگان وقایع ۸۸ را دستاویزی قرار داده اند تا مخالفت با دولت را عملی کنند. آنها به جای بررسی تجربه، تفحص و توانایی افراد در حوزه‌های مورد نظر وقایع 88 را پیش می کشند. نمایندگان افراطی مجلس انتقام افشای ماجرای بورسیه‌های غیرقانونی دولت گذشته را گرفتند و به وزیر پیشنهادی رای ندادند. اتفاقی که برای دکتر فرجی‌دانا و سایر وزرای پیشنهادی دولت یازدهم رخ داد، و درباره‌ دکتر نیلی شدت بیشتری داشت. اصلی‌ترین دلیل مخالفت نمایندگان با نیلی‌احمدآبادی رویه‌ روحانی در پیگیری بورسیه‌های غیر‌قانونی و برخورد با کارهای غیر‌قانونی دولت گذشته است. همچین نمایندگان مجلس به دلیل تاکید رئیس‌جمهور بر اعاده حقوق افرادی که از تحصیل محروم شدند یا بازگرداندن اساتید اخراج شده به دانشگاه‌ها همواره با دولت در حال مخالفت و کشمکش هستند.

آنها با تمام امکاناتی که در اختیار دارند سعی می کنند امید را در مردم از بین ببرند و به جنگ روانی با دولت ادامه میدهند.

با توجه به وعده‌ی دکتر روحانی درخصوص احیای روندهای قانونی در دانشگاه‌ها، ارتقاء مراتب علمی کشور و رفع تبعیض‌های جنسیتی در محیط‌های دانشگاهی که هم در زمان مدیریت دکتر فرجی‌دانا و هم در زمان سرپرستی دکتر نجفی پیگیری شد، نمایندگان غیر از مخالفت و ناسازگاری با دولت کار دیگری نمی‌توانند بکنند.

خواسته‌ نمایندگان مخالفت اینست که دولت فردی را پیشنهاد کند که مجری برنامه آنها باشد نه مجری برنامه های دولت.

پیک نت 11 آبان

 
 

اشتراک گذاری: