ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

رئیس مجلس در زنجان

در مذاکرات اتمی

به تفاهم نزدیک شده ایم! 
 
 
 
 

 

علی لاریجانی رئیس مجلس که معمولا با احتیاط بسیار و چند پهلو حرف می زند تا هم سیخ نسوزد و هم کباب، در روزهای تعطیل مجلس بمناسبت روزهای عزاداری ماه محرم، به زنجان سفر کرد. سفر لاریجانی خبر نیست، بلکه اظهار نظر او درباره مذاکرات اتمی خبر است و آن را باید جدی تلقی کرد. لاریجانی در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت:

"مذاکرات هسته‌ای از طریق مذاکرات در مسیر روشنی قرار گرفته و در مذاکرات نگاه‌ها به هم نزدیک شده است. ممکن است مذاکرات تاکنون به حل نهایی نرسیده باشد، اما می‌توان به تفاهم رسید."

این سخنان، با توجه به دیدار و مذاکرات مهمی که در پایتخت سلطان نشین عمان "مسقط" تدارک دیده شده و در شماره یکشنبه پیک نت عنوان اصلی بود، اهمیت مضاعف پیدا می کند، زیرا نشان دهنده تفاهم هائی است که انجام شده ولی اعلام نشده است.

وی در ادامه سخنرانی خود، با همان شیوه ای که به آن اشاره شد (خوابیدن میان دو لحاف و یا نشستن روی دو صندلی) درباره ویرانی که احمدی نژاد از خود باقی گذاشت و رفت نیز گفت:

"باید پذیرفت که در بخش اقتصادی نقص‌هایی وجود دارد که اول باید درد فهمیده شود. در دوره‌هایی نمی‌خواستند مشکل را بفهمند. مسئله اقتصاد در دولت‌های مختلف اشکال داشته اما در دولت قبلی مشکلات بیشتر و عمیق‌تر شد.

پیک نت 14 آبان

 
 

اشتراک گذاری: