ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نماینده مجلس:

نمایندگان مخالف دولت

با مردم در ارتباط نیستند! 
 
 
 
 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس با خبرگزاری ایلنا مصاحبه کرده و درباره کاسبی سیاسی – اقتصادی پشت نقاب "فتنه" گفت:

یک سری حوادث تلخ در سال ۸۸ اتفاق افتاد که این حوادث تلخ حالا یک دکان خوب و یک تجارتخانه مطلوب برای برخی افراد شده است تا منافع خود را تحت لوای آن حفظ کنند.

افرادی که هیچ نقشی در بهبهود شرایط کشور طی حوادث سال ۸۸ نداشتند حالا فتنه ۸۸ را چماق کرده و با آن دیگران را از میدان به در می‌کنند، که در ماجرای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم دیدیم.

من از مسئولان دلسوز نظام می‌خواهم که صف خود را از این کاسبان و تاجران فتنه جدا کنند.

نتیجه استیضاح فرجی دانا و عدم اعتماد به نیلی احمد آبادی در میان مردم خوب نبود. مردم از نتیجه این رفتار مجلس اظهار ناراحتی می‌کنند. به شخصه عرض می‌کنم که صد‌ها پیامک در‌‌ همان لحظات ابتدایی پس از رد صلاحیت آقای نیلی احمدی آبادی به دست من رسید که محتوای آن ابراز نارضایتی از عملکرد مجلس بود. مردم باید بیشتر از هر مسئول دیگری با نمایندگان حوزه‌های انتخابیه  خودشان در ارتباط باشند. اتفاقات مربوط به استیضاح و رای ندادن به وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم نشان داد که این ارتباط در برخی موارد برقرار نیست و از بازتاب آنچه در مجلس می گذرد عده ای خبر ندارند. بخش عمده این عدم ارتباط به نمایندگان حوزه تهران مربوط می‌شود که به نظر می‌رسد اغلب این دوستان نظرات مردمی را کمتر استماع می‌کنند.

طبیعی است که برخی بازتاب ها به مذاق برخی نمایندگان و جریان‌های سیاسی مطلوب نیست.

پیک نت 15 آبان

 
 

اشتراک گذاری: