ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سوء استفاده مخالفان دولت

از صبوری مردم ایران 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از فرهیختگان، فرهنگیان و دانشگاهیان استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حرکت «فوج فوج» سال گذشته مردم را در انتخابات از مصادیق فتح در تعریف قرآن می‌دانیم. در آن انتخابات همه ابزارهای تبلیغاتی در اختیار یک جناح خاص بود، اما مردم نجیبانه به میدان آمدند و اعتدال را انتخاب کردند. دولت به همه شعارها پایبند است، اما مجموعه شرایط را ببینید که چگونه یک اقلیت محدود در مقابل همه اقدامات مثبت، حتی انتصابات بر حق دولت هیاهو می‌کنند. کسانی که همه اقدامات دولت سابق را با همه رسوایی‌ها و فسادها تقدیس می‌کردند، امروز در مقابل هر برنامه دولت فریاد وا اسلاما سر می‌دهند. از صبوری مردم سوء استفاده می‌کنند و انتقام مردم را از دولت منتخب آنها می‌گیرند.

با همان روحیه‌ای که قطعنامه‌های بین‌المللی را کاغذ پاره می‌خواندند، قوانین و مصوبات داخلی را زیر پا می‌گذاشتند که آمار رسمی تخلفات آنان تأسف برانگیز است.

دولت یازدهم به حق کلید حل مسائل را سیاست خارجی تشخیص داد و بر اساس همان در جهت احقاق حق مردم ایران برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند.

تبدیل فضای تهدید و جنگ و تشدید روز افزون تحریم به گفتگو آوردن همه‌ آنان به پای میز مذاکره، دستاوردهای سیاست‌های دولت یازدهم است.

پیک نت 10 مهر

 
 

اشتراک گذاری: