ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

پیش دستی عباسعلی خان بر رهبر

صهیونیست پشت اسیدپاشها قرار دارند! 
 
 
 
 

 

عباسعلی منصوری آرانی نماینده مجلس، از رهبر پیشی گرفت و اعلام کرد: ممکن است در اسید پاشی های اخیر دست های سرویس های اطلاعاتی بیگانه درکار باشد!

وی که عضو کمیسیون امنیت و سیاسی خارجی است اضافه کرد: دنباله دار شدن اسید پاشی در اصفهان صنعت توریسم را با رکود جدی روبه رو خواهد کرد و به اقتصاد اصفهان لطمه می زند.

برخی سعی دارند این موضوع را به بحث حجاب و عفاف و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر مرتبط بدانند که این دقیقآ شبیه اقداماتی است که داعش در عراق و سوریه به دنبال اجرای آن است.

تا قبل از دستگیری مجرمان نمی‌توان درباره هویت آنها قضاوت کرد اما بطور حتم مجرمان اسید پاش از طریق سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و صهیونیستی یاری می‌شوند.

پیک نت: اگر نمی شود قضاوت کرد، پس "بطور حتم" دیگر چه صیغه ایست؟ ضمنا این اظهار نظر عباسعلی خان، خیلی شبیه آن اظهار نظر رهبر در جریان قتل های زنجیره ایست که فرمودند قتل های زنجیره ای کار صهیونیست ها و اسرائیل است و بدنبال آن بازجوها برای ثابت کردن فرمایش "آقا" دمار از روزگار چند همکار امنیتی خود و همچنین زن سعید امامی معاون سیاسی وقت وزارت اطلاعات که واجبی کش شد، زیر شکنجه در آوردند تا به فرمایش آقا اعتراف کنند!

پیک نت 28 مهر

 
 

اشتراک گذاری: