ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

جبهبه پایداری و پاسداری و مقاومت درست کرده اند

مملکت را تباه کردند

و هنوز هم دست بردار نیستند! 
 
 
 
 

مشاور رئیس‌جمهور "اکبر ترکان" که بخش هائی از مصاحبه وی با خبرگزاری ایسنا را در همین شماره پیک نت می خوانید، در مصاحبه جداگانه با "اقتصاد نیوز" در باره بانکها و مطالبات معوقه آنها برای نخستین بار فاش ساخت که مطالبات معوقه بانکها نه 82 هزار میلیارد تومان، بلکه  164 هزار میلیارد تومان است.

البته، این مسائل دغدغه آنها که از بیرون مجلس، نمایندگان مجلس را کیش می کنند تا چوب لای چرخ دولت بگذارند نیست. نه تنها دغدغه شان نیست، بلکه نمی خواهد سرپوش دیگی که در دوران احمدی نژاد می جوشید برداشته شود تا مردم ببینند در آن 8 سال چه آشی برای مردم در این دیگ پخته شد! بانک ها و موسسات مالی که مثل قارچ در آن 8 سال در ایران روئیدند نخود و لوبیای آن آشی بودند که باندهای مافیائی که بابک زنجانی از جمله کارگزاران آنها بود، دیگ آن را هم می زدند و دولت احمدی نژاد  زیر این دیگ هیزم می گذاشت!

اکبر ترکان در مصاحبه دیگری که آن را هم در همین شماره پیک نت می خوانید از حکومت در حکومت در مرزهای ایران به بهانه های مختلف (از جمله بهانه امنیتی و جنگی و نظامی) گفته است. مرزهائی که مانند بنادر میلیاردها دلار قاچاق از آنها عبور می کند و دهان و سبیل خیلی ها در حاکمیت و از جمله در مجلس از آن چرب است. همین چرب سبیل ها جبهه پایداری و فراکسیون پاسداری در مجلس تشکیل داده اند.

 

پیک نت اول شهریور

 
 

اشتراک گذاری: