ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  سخنان رهبر برای خبرگان رهبری
غرب فرومی پاشد
همه از دولت حمایت کنند
 
 
 
 

اعضای مجلس خبرگان انتخاب رهبری دو روز جلسه داشتند و یک روز هم دیدار با رهبر. دیدار روز پنجشنبه انجام شد و جلسات روزهای سه شنبه و چهارشنبه بود که با صدور یک بیانیه سیاسی خاتمه یافت.

در دیدار اعضای خبرگان با علی خامنه ای، وی طی سخنانی نظرات خوشبینانه اش در باره فروپاشی غرب  به سود جهان اسلام را بیان کرد. این سخنرانی در دو بخش مشروح خارجی و یک بخش کوتاه داخلی بود که خلاصه هر دو را می خوانید:

1- غرب که دائماً دم از آزادی و حقوق بشر و دموکراسی میزد، در عمل این شعارها را نقض کرد. بگونه ای که امروز طرح این شعارها از جانب غرب به یک امر مستهجن تبدیل شده است.

براساس برخی گزارشها، امریکا، از بعد از جنگ جهانی دوم، برای سرنگونی 50 دولت اقدام و با دهها جریان مقاومت مردمی مخالفت کرده است. استفاده از زور و خشونت و سرکوب از جمله تحریم در مقابل ملتها و دولتهای مخالف سلطه، استفاده از ترور و راه انداختن جریانهای تروریستی و لشکرکشی های نظامی بویژه حمله به عراق و افغانستان و حملات مکرر به پاکستان، از عوامل تزلزل نظام غرب است.

برخی افراد در منطقه و حتی کشور معتقدند که ما در مقابل غرب یک راه بیشتر نداریم و آن هم تسلیم است! اگر با رضایت و خواست خود تسلیم نشویم، آنها ما را با فشار تحریم سیاسی و اقتصادی و زور نظامی وادار به تسلیم خواهند کرد. این تحلیل، غلط و خطرناک است، زیرا واقعیات جهان و منطقه نشانگر تزلزل جدی مبانی اقتدار غرب است، بنابراین باید واقعیات را به درستی درک کرد تا گرفتار تحلیل اشتباه نشویم.

2- حمایت از دولت و دستگاههای اجرایی وظیفه همه است. البته این، به معنای انتقاد نکردن و مطرح نشدن نقاط ضعف برنامه ها و سیاستهای اجرایی نیست اما این انتقادها نباید بصورت تخریب باشد. همانگونه که بارها گفته ام، افق آینده بسیار روشن است و آینده کشور از همه جهات بهتر خواهد بود.

 پیک نت 15 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: