ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سپاه مگس سفید

از قزوین گذشت و به تهران رسید 
 
 
 
 

سپاه مگس سفید، پیش از ارتش داعش به ایران رسیده و فعلا از قزوین گذشته و به تهران رسیده و برخی مناطق تهران را فتح کرده است! از جمله خیابان آزادی، و میدان فاطمی و ولیعصر را. روزنامه اعتماد می نویسد:

مگس های سفید ابتدا از باغ ها و مزارع صیفی کاری قزوین عبور کردند و حالا به تهران رسیده اند. در قزوین علاوه بر خسارت سنگینی که به محصولات کشاورزی و صیفی جان زدند، مردم این شهر را هم کلافه کرده بودند. می گویند، مگس های سفید سوغات مغولستان و نروژ است.

یورش مگس های مغولی به تهران همزمان شده با انتشار آمار 50 میلیونی موش ها در تهران، از سوی شورای شهر تهران.

دکتر ضرابی، حشره‌ شناس عضو گروه مهندسی علوم زیستی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران با تایید حضور بی‌سابقه مگس‌های سفید با نام علمی «عسلک گلخانه» در برخی از مناطق تهران به خبرنگار "اعتماد" گفت: این نوع مگس می تواند براثر مقابله غلط با آنها تبدیل به موجودات خطرناکی علیه سلامت مردم ‌شوند. از جمله استفاده از سموم شیمیایی که باعث مقاوم شدن این حشرات می شود. هجوم مگس سفید سر به میلیارد می زند.

علاوه بر تاثیر افزایش گرمای هوا در این هجوم، به گفته رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران سمپاشی بی‌رویه نیز از عوامل این یورش است زیرا حشراتی در این سمپاشی ها از بین می روند که مگس سفید را شکار می‌کنند.

پیک نت 19 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: