ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

حکومت با ارعاب مردم
نتیجه معکوس می دهد!

 
 
 
 

محمد خاتمی با خانواده سراج الدین میردامادی که پس از بازگشت از خارج تحت پیگرد قرار گرفته و از سه ماه قبل در بازداشت بسر می برد دیدار کرد. سراج الدین میردامادی را دادگاه کودتای به 6 سال زندان محکوم کرده است.

خاتمی در این دیدار گفت:

معتقدم در سطوح بالای نظام، نگاه درباره این برخوردها به گونه ای دیگر است، اما متأسفانه جریانی وجود دارد که بنا دارد بگوید هیچ چیزی تغییر نکرده، بلکه اوضاع بدتر شده است؛ مانند وضعیت زندانیان سیاسی و حصر آقایان موسوی و کروبی که حادتر شده و وضعیت بنده و دیگران.

بنده نامه آقای سید حسین میردامادی، (پدر سراج الدین)، خطاب به خویش را خواندم. مطالب شما متین و سنگینی است و ای کاش بزرگان کشور و نظام هم بخوانند و برای حفظ و تقویت خود نظام به نصایح دلسوزانه شخصیت هایی همچون شما توجه کنند.

اینکه مردم را مرعوب کنند و چند صباحی مصادر حکومتی را حفظ کنند، نتیجه ای معکوس در پی خواهد داشت. ما برای جمهوری اسلامی مد نظر امام که مروج اسلام مترقی، مردمسالاری و آزادی بیان بود انقلاب کردیم. در دنیایی که امروزه اسلام را مساوی کشتار و خشونت معرفی می کنند، باید اسلام رحمانی و اخلاقی را تقویت کنیم.

واقعاً با چه ملاکی ۶ سال زندان برای سید سراج الدین بریده اند؟ بالاخره باید جرم با مجازات تناسب داشته باشد.

بنده معتقدم این برخورد ها برای تقابل با دولت است. در واقع جناب دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری برای بهبود اوضاع کشور عزم جدی دارد ولی جریانی در کشور به دنبال القا این است که هیچ چیزی با تغییر دولت عوض نشده است.

 

پیک نت 16 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: