ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی
درایران گروهائی هستند
خطرناک تر از داعش در عراق
 
 
 
 

از سوی انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی در برج میلاد تهران مراسمی برپا شد که یکی از سخنرانان آن مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی بود. میرحسین موسوی پیش از آن که وزیر امور خارجه و سپس نخست وزیر شود، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی بود. درحقیقت او را می توان بنیانگذار روزنامه جمهوری اسلامی دانست، البته با موافقت و حمایت آیت الله بهشتی.

پس از میرحسین موسوی مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی شد.

به گزارش "کلمه" مسیح مهاجری در مراسم انجمن صنفی روزنامه های غیر دولتی گفت:

درست فهمیدن مسائل، تحلیل مسائل داخلی و خارجی، بیان حرف مردم در مطبوعات و مبارزه با ناحق و همچنین ایستادن در مقابل قدرت را موسوی در روزنامه جمهوری اسلامی ترویج کرد. میرحسین موسوی “حق بزرگی به گردن مطبوعات ایران دارد. او روزنامه نگاران بسیاری را در حوزه سیاست،‌ مطبوعات و دفاع مقدس تربیت کرد.

اگر بعد از وقایع سال ۸۸ ما یک رادیوی خصوصی و یا تلویزیون خصوصی داشتیم که حرف دیگران پخش می‌شد وضعیت بهتر بود، می‌توانیم حداقل مانند افغانستان و پاکستان تلویزیون خصوصی داشته باشیم. لازم می‌دانم از مهندس موسوی یاد کنم و آرزوی استخلاص ایشان را داشته باشم. بنده هر روز در هر نماز برای آزادی ایشان دعا می‌کنم.

تکریم خبرنگار به این نیست که در روز خبرنگار به آنها بگوییم از اتوبوس و مترو مجانی استفاده کنند و یا از برج میلاد بالا بروند بلکه باید خبرنگاران طرف مشورت و مسئولیت قرار بگیرند.

‌امروز باید از ظرفیت اعتدال به خوبی استفاده شود، دولت قدرتش کم است اما از همین قدرت کم هم درست استفاده نمی‌کند زیرا استفاده از قدرت شجاعت و جسارت می‌خواهد ما باید از فضای اعتدال استفاده کنیم زیرا امروز در کشور گروه‌های خطرناکی وجود دارند که برای کشور از داعش و طالبان خطرناکترند.

 

پیک نت 19 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: