ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سید احمد خاتمی:
تا آیت الله کنی نفس می کشد
خبرگان رئیس جدید نمیخواهد!

 
 
 
 

سید احمد خاتمی  که دلش لک زده برای رسیدن به دبیری شورای نگهبان و یا ریاست مجلس خبرگان، در تازه ترین اظهار نظر درباره تکلیف جانشین مهدوی کنی گفت: رئیس این مجلس باید کسی باشد که هم اعلمیت داشته باشد، هم اجتهاد و هم توان کار. شرط سنی برای انتخاب رئیس مجلس خبرگان رهبری «عقل» چنین موضوعی را تائید می‌کند. البته منظور سن فرد نیست، بلکه صحت وجودی است و البته بنده کاری به شرط سنی در انتخابات ندارم.

احمد خاتمی که درباره صحت وجودی برای انتخاب رئیس مجلس خبرگان جمله بالا را گفت، بدنبال آن و در پاسخ به سئوالی که در باره تکلیف آیت الله کنی از وی شد گفت:

افزایش ضریب هوشیاری ایشان بیشتر شده و مادامی که ایشان هستند، سخن از انتخابات رئیس مجلس خبرگان رهبری نخواهد بود.

سئوال کننده از احمد خاتمی نپرسید که اگر ریاست مجلس خبرگان باید توان انجام وظیفه را لازم داشته باشد، چگونه هنوز مهدوی کنی که اساسا معلوم نیست مرده یا هنوز زنده است، همچنان رئیس مجلس خبرگان است؟

البته چه سئوال کنند و چه نکنند و چه احمد خاتمی دروغ بگوید و چه نگوید، همه میدانند که اگر وحشت از بازگشت هاشمی رفسنجانی به ریاست مجلس خبرگان نبود، تا حالا هم مهدوی کنی را کفن و دفن کرده بودند و هم رئیس برای خبرگان پیدا شده بود. چنین امام جمعه دروغگوئی چگونه می تواند نزد مردم نماز خوان اعتبار داشته باشد؟

 

پیک نت 20 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: