ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

معاون رئیس جمهور در امور زنان
غیرت دینی شهردار تهران
پس از 9 سال گل کرده!

 
 
 
 

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، روز گذشته در همایش تجلیل از خبرنگاران که بر پا شده بود گفت:

وجود سقف شیشه‌ای برای دستیابی زنان خبرنگار به پست‌های تصمیم‌ ساز و کلیدی در رسانه‌ها و تقبیح روحیه جسور خبرنگاران زن از جمله مهمترین مشکلات زنان خبرنگار است.

مولاوردی در پاسخ به سئوالی مبنی بر محافظه کار عمل کردن معاونت زنان ریاست جمهوری نیز گفت:

ما از دو جهت زیر ذره‌بین هستیم. زمانی که بحث ورود زنان به استادیوم مطرح شد، برخی دوستان اصولگرای انتقاد کردند مگر این مساله چند درصد از دغدغه زنان ما را تشکیل می‌دهد. از طرفی زمانی که برای غزه برنامه تجمع گذاشتیم برخی از فعالین حقوق زنان گفتند که کاش معاونت امور زنان برای مشکلات حقوقی زنان نیز مجوز تجمع می‌گرفت.

راضی کردن هر دو سو بسیار سخت است که شاید از ویژگی‌های اعتدال‌گرایی باشد. ما جنگجو نیستیم، آهسته و پیوسته عمل کنیم تا تمامی مطالبات را به موازات هم پیش ببریم و سعی می‌کنیم با گرفتن مواضع سریع در برابر هر اتفاقی موجب تنش نشویم زیرا این کار راه را برای معاونت سد خواهد کرد.

برای ورود زنان به استادیوم‌ها نیز کارگروهی با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و حراست این وزارتخانه تشکیل داده‌ایم تا این مساله را پیگیری کنند. در مورد بخشنامه تفکیک جنسیتی در شهرداری‌ها نیز از طریق لابی‌های صورت گرفته، برخی از اعضای شورا موضع‌گیری کردند و به هر حال شهرداری جزء مجموعه دولت نیست و لغو بخشنامه‌ها نیز ار وظایف معاونت امور نیست. بسیاری از تریبون‌ها و نهاد‌ها مانند نماز جمعه نیز در حمایت از شهرداری موضع گرفتند. البته برای حل این موضوع نیاز به پاسخگویی‌های شفاف است که چرا در این ۹ سال آقای قالیباف به فکر غیرت دینی نیفتاده بود؟

 

پیک نت 20 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: