ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

شیخ جعفر شجونی:

جوان ها ازدواج نمی کنند

چون برای یک لیوان شیر گاو نمی خرند! 
 
 
 
 

 گفتگوی مجله «تماشاگران» با شیخ جعفر شجونی نماینده سابق مجلس و از طرفداران سفت و سخت احمدی نژاد که حداقل یک پرونده اخلاقی در قزوین و چند اتهام مالی هم دارد.

 

* من چنین منظوری نداشتم. نظر شما درباره نوع پوشش خانم‌ها چیست؟

شجونی: خجالت‌آور! واقعا انسان بعضی‌ وقت‌ها نمی‌داند چه بگوید و چه کاری انجام دهد. ما جمهوری اسلامی هستیم و اسلامی‌ترین کشور در دنیاییم و به همین دلیل نباید خیابان‌های ما محل جولان بی‌حجاب‌ها و آرایش‌کرده‌ها باشد. آنها عمدا دست به چنین کاری می‌زنند تا امنیت را در جامعه کم کنند. به نظر من پوشیدن لباس‌های تنگ و کوتاه و آرایش‌های آنچنانی نوعی لجبازی با نظام است. دقیقا به همین دلیل باید بگیرند‌شان و با شدیدترین مجازات ادبشان کنند. شلاقشان بزنند.

* شاید بهتر باشد که مشکلات را با راه‌حلی منطقی و مسالمت‌آمیز حل کرد.

شجونی: کدام مسالمت؟ وقتی باعث می‌شوند پسرهای مردم منحرف شوند، مردی که پول ندارد ازدواج کند، با دیدن چهره‌های آرایش‌کرده تحریک به خطا می‌شود. حتی پیرمردها هم نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند، چه برسد به جوانان. مشکل آنهایی هستند که از عمد خودشان را خوشگل می‌کنند و لباس‌های کوتاه و نازک می‌پوشند تا جذاب شوند تا شاید کسی به آنها پیشنهاد ازدواج بدهد.

* چرا آمار ازدواج پایین آمده است؟

شجونی: جنس مخالف در خیابان به قدری زیاد شده که هر کس می‌تواند با 50 هزار تومان مشکلش را حل کند. ازدواج الان طوری است که انگار کسی بخواهد برای یک لیوان شیر، گاو بخرد. وقتی پسر و دختر می‌توانند به راحتی با هم باشند و هر کاری را انجام بدهند، چرا باید به فکر ازدواج باشند؟  بی‌حجاب‌ها پیرمرد 90 ساله را هم از خودبی‌خود می‌کنند، چه برسد به جوانان.

* البته بهتر است گفته شود «بد»حجاب، نه «بی‌»حجاب.

شجونی: چه فرقی می‌کند؟ بی‌بندوباری است.

 

پیک نت 21 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: