ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

هاشمی در دیدار با دانشجویان

روحانی مانع تراشی ها را

دور می زند و جلو می رود! 
 
 
 
 

شماری از دانشجویان دانشگاه ها روز گذشته با هاشمی دیدار کردند. هاشمی در این دیدار از نقش جوانان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت و از دشواری هائی که روحانی با آنها دست به گریبان است. او همچنین یکبار دیگر از دروغگوئی ها و ارائه آمار های فریب دهنده در دولت احمدی نژاد گفت. هاشمی گفت:

جوانان ایران اسلامی به مرحله‌ای از رشد و بلوغ رسیده‌اند که به خوبی مسائل روز کشور، منطقه و جهان را درک می‌کنند و قادر به تجزیه و تحلیل آنها هستند. خلق حماسه سیاسی محصول تصمیم عاقلانه جوانان بود و من هم اگر نقشی در این  حماسه داشتم، به خاطر جوانان و مطالبات سیاسی آنها و مردم بود. روزی که گفتم «نمی‌گویم نمی‌آیم» دیدید تندروها چگونه برآشفتند و مردم خوشحال شدند و در دیداری دیگر گفتم «نمی‌گذارند که بیایم» ولی سرانجام آمدم و اتفاقات را می‌دانید و تاریخ نمی‌گذارد حقیقت پشت اغراض سیاسی پنهان بماند.

جوان ایرانی متین و صبور حرف‌ها را می‌زند و از مسؤولان می‌خواهد که از منافع باندی و جناحی بگذرند و به مصالح ملی و دینی بیندیشند. بیکاری جوانان به خصوص تحصیلکرده‌ها زیبنده نظام و انقلاب نیست و این اولویتی است که باید هرچه سریعتر پی‌گیری شود.

ترکیب کابینه و موضع‌گیری‌ها و چاره‌اندیشی‌ها دولت در برابر مشکلات و مسائل موجود با توجه به مجموعه عوامل عاقلانه بود و مطمئن باشید دکتر روحانی شعارهای انتخاباتی خود را فراموش نکرده است و در حد مقدورات و رفع موانع و مانع تراشی‌ها در آن مسیر حرکت می‌کند.

در دنیایی که به حق دهکده کوچک است، تعامل کشورها ضرورت پیشرفت است و سیاست خارجی کارآمد نباید بگذارد نگاه دولت‌ها به ملت ایران خصمانه شود.

رکود از هر مصیبتی بدتر و از هر خطری خطرناک‌تر است و وقتی با تورم یکجا شود، نتیجه‌ای جز فلاکت ندارد.

رشد اقتصادی منفی 5 درصد کشور را در  اواخر دولت سابق، در تاریخ ایران و حتی در دوران جنگ تحمیلی بی‌سابقه بود.  این آمار حکایت از بی‌رونق بودن تولید در کشور داشت، هر چند مسؤولان حرف‌های دیگری می‌زدند.

هر روز بر علم و دانش خود بیافزاید و با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، مسائل روز را دنبال کنید.

 

پیک نت 23 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: