ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنان فرمانده نیروی انتظامی در زنجان

چرا چاپلوسی و ادبیات دوران

شاهنشاه آریامهر رایج شده! 
 
 
 
 

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی سردار "اسماعیل احمدی‌ مقدم" روز گذشته در مراسم صبحگاه یگان‌های انتظامی استان زنجان شرکت کرد و سخنرانی هم کرد. در سخنرانی خود از کاهش جرم و امنیت در کشور گفت. آمارهائی تخیلی و متکی به اگر و مگر هم ارائه داد. برای مثال، این که اگر اعتیاد و سرقت نباشد 90 در صد زندان ها از زندانی خالی می شوند!

تا اینجا، این سفر و این سخنرانی نه جنبه خبری دارد و نه ارزش اطلاع رسانی. اما او در همین سخنرانی و در واقع در ابتدای سخنرانی خود مطلبی را در باره امنیتی که به بود و نبودش فعلا کاری نداریم مطرح کرد که ارزش انتشار خبر سفر او به زنجان در همینجاست.

آنها که دوران شاه را به یاد دارند، با خواندن این جمله سردار احمدی مقدم، حتی برای لحظه ای تردید نمی کنند که انگار فلان استاندار و یا فلان فرمانده ارتش و یا فلان رئیس شهربانی در باره شاهنشاه آریامهر سخن می گوید. بخوانید:

«امنیت موجود در کشور در وهله اول مرهون رهبری بی ‌بدیل مقام معظم رهبری و در سایه ولایت‌فقیه است. اگر از ولایت‌فقیه تمکین کنیم قطعاً از فتنه‌ها به‌دور خواهیم بود و کمبودها مرتفع خواهد شد. مردم ایران متوجه نعمت ولایت‌فقیه هستند، امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران نه فقط به توانایی نیروی انتظامی بازمی‌گردد، بلکه عمق امنیت این نظام به ماهیت آن و نوع رهبری آن باز می‌گردد.»

تمام مقامات جمهوری اسلامی که بالای 50 سال سن دارند، اعمم از این که نظامی باشند و یا روحانی و یا غیر روحانی، با خواندن این جمله سردار مقدم برداشتی جز آن برداشتی که ما کردیم نمی کنند!

از کجا به اینجا رسیده ایم؟

از دست بوس، میل به پابوس کرده ای

خاکت به سر، ترقی معکوس کرده ای

 

پیک نت 23 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: