ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دیدار روحانی با رهبران اصولگرایان
خطر فقط خارجی نیست
گرانی، بیکاری و نارضائی مردم هم خطر است!

 
 
 
 

روحانی با جمعی از شخصیت های اصولگرا  دیدار کرد و ضمن ارائه تحلیل خود از شرایط بغرنج داخلی و منطقه ای، از آنها خواست دست از مخالفت با دولت بردارند و به صف اتحاد برای حل بحران ها بپیوندند.

روحانی گفت: برای حل مشکلاتی که کشور و نظام را در معرض آسیب قرار می دهد دست به دست هم دهیم. همه گروه ها، جناح ها و همه ملت از مذاهب و اقوام گوناگون باید زیر چتر واحد در حل مشکلات و رویارویی با مخاطرات و معضلات در کنارهم قرار گیرند.

باید تا جایی که می توان از اختلافات در داخل کشور کاست و دست در دست هم برای حفاظت از منافع ملی و صیانت از ارزشهای انقلاب حرکت کرد. همه ما باید تلاش کنیم تا از انشقاق و شکاف های اجتماعی در حوزه هایی نظیر قومیت ، مذهب و جناح بندی های بکاهیم. نباید غربالی در دست بگیریم که بر اساس آن بیشتر افراد کنار گذاشته شوند و تنها تعداد اندکی حائز شرایط برای ادامه کار باقی بمانند.

این اشتباه بزرگی است که دشمن را فقط به دشمن خارجی محدود کنیم. نباید دشمنان بزرگ داخلی نظیر رکود تورمی، فساد اداری و بیکاری را از ذهن دور نگه داریم؛ زیرا این دشمنان زندگی مردم را تحت فشار قرار داده و منجر به گسترش آسیب های اجتماعی می شوند که هیچ جناحی را نمی شناسد.

دولت یازدهم از همه جناح ها و گروه های سیاسی تشکیل شده است و در یازده ماه گذشته ما هیچگاه در مسیر حل مسایل اساسی کشور میان سلیقه های مختلفی که در دولت حضور دارند شاهد اختلاف نبوده ایم.

حداد عادل رئیس فراکسیون اکثریت مجلس، حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، حسین فدایی نماینده تندروهای مخالفت در مجلس از برپائی این دیدار ابراز خرسندی کردند. حال باید دید این ابراز خرسندی، پس از شنیدن سخنان روحانی، در عمل مخالفان دولت بازتاب می یابد و یا در بر همان پاشنه باز هم خواهد چرخید. این دیدار روز پنجشنبه انجام شد و گزارش تصویری آن را می توانید از روی لینک زیر ببینید:

 تصاویر 

پیک نت 15 تیر

 
 

اشتراک گذاری: