ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

آنها که نگران پایان پرونده اتمی اند
آیت الله حائری شیرازی
دلواپسان را سنگ روی یخ کرد!

 
 
 
 

در حالیکه همه نگران و منتظر نتیجه رایزنی وزیر خارجه امریکا با رئیس جمهور این کشور و روشن شدن تکلیف فرمولی است که گفته می شود تیم مذاکره کننده پس از مشورت با خامنه ای آن را در مذاکرات وین ارائه داده، دلواپسان جمع شدن پرونده اتمی و پایان تحریم ها در تهران یک همایش ترتیب دادند. این همایش در سالن اندیشه برگزار شد و معلوم نیست چه نهادی مجوز آن را صادر کرد!

دلواپسان که همان شکست خوردگان در انتخابات 92 هستند و عمیقا نگران پایان بحران اقتصادی و موفقیت روحانی در جمع کرده پرونده اتمی و تحریم ها هستند، در این همایش گفتند که یک خط قرمز دارند. اما جالب تر این که آن خط قرمز را اینگونه بیان کردند:

«اجازه نمی دهیم قطعنامه 598 (پایان جنگ ایران و عراق) بار دیگر تکرار شود.»

این همان قطعنامه ایست که آیت الله خمینی آن را پذیرفت و جنگ خاتمه یافت. و حالا بازندگان انتخابات که خیلی هم طرفدار ولایت مطلقه خودشان را نشان میدهند، نه آیت الله خمینی را ولی فقیه می دانستند و می دانند و نه حتی رهبر کنونی جمهوری اسلام و تائید های پیاپی اش ای تیم مذاکرات اتمی را قبول دارند. آنها برای خود یک خط قرمز دارند که دور تا دور خلوت قدرتی که در نظام دارند کشیده شده است و البته چند ده نفری که یا مواجب بگیر بسیج و موسسه مصباح یزدی در قم اند و یا بی خبر از دنیا جلودار این همایش ها کرده اند.

در همین همایش که آیت‌الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری را پیش انداخته بودند تا بلکه از دهان او فتوائی بگیرند، بر خلاف انتظار آنها گفت:

"بهتر است هرچه رهبری صلاح دانست همان را بپذیریم و حرف‌های‌شان را به طور همه جانبه پذیرا باشیم. من مجموعه‌ای را که در مذاکرات هستند از نوع ابوموسی اشعری نمی‌دانم. آن‌ها مجموعه‌ای تحت پوشش رهبری هستند که بصیر و بینا هستند. مواظب باشید که کار شما به عنوان یک سلاح جدید و حربه‌ای که هماهنگ با رهبری نیست از آب درنیاید.

 

پیک نت 26 تیر

 
 

اشتراک گذاری: