ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

عکس های خجالت آور مسافران از سرویس هتل ها

هتل ها در ج. اسلامی شده اند

کارونسراهای شاه عباسی  
 
 
 
 

آمار گردشگران خارجی ایران براساس اعلام رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در 45 روز نخست سال جاری 240 درصد رشد کرده است.

 یک عضو جامعه‌ تورگردانان ایران درباره‌ وضع هتل ها به خبرگزاری ایسنا گفت:

بزرگ‌ترین زنجیره‌ی هتلی، زیرمجموعه‌ی بنیاد مستضعفان است و شرکت گردشگری ما نیز به آن وابسته است. ما در کشورهای دیگر به هتل ها رفته‌ایم و می‌دانیم استاندارد هتل، آن هم در هتل‌های چهار و پنج ستاره چیست. ستاره‌ی هتل‌ها معمولا براساس یکسری استاندارد و امکانات تعیین می‌شود. متأسفانه 60 درصد عکس‌هایی که گردشگران و آژانس‌های خارجی به نشانه‌ی تذکر و اعتراض برای ما می‌فرستند، به بهداشت داخل اتاق‌ها و بخصوص سرویس‌های بهداشتی هتل‌ها مربوط است.

ما تقریبا هفته‌ای 200 گروه داریم که دست‌ کم یک گروه به وضعیت کیفیت و بهداشت خدمات اعتراض و درخواست غرامت می‌کند و ما نیز حداقل هفته‌ای به یک گروه گردشگری غرامت می‌پردازیم.

دولت با هزینه‌ی کمی می‌تواند به بازسازی هتل‌ها کمک کند‌، استانداردهایی را بگذارد و جریمه‌هایی را نیز برای هتل‌هایی که معترض و شاکی دارند تعیین کند. هتل‌ها در گذشته می‌گفتند میزان در آمد آ‌ها پایین است و نمی‌توانند امکانات و ساختمان خود را بازسازی کنند؛ اما حالا که توریست ها و گردشگران خارجی زیاد شده هتل‌ها می‌توانند مشکلاتشان را رفع کنند.

 

پیک نت 20 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: