ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

رئیس بنیاد شهید دوران احمدی نژاد

نگوئید 15 میلیارد اختلاس

من 6 میلیارد را قبول دارم! 
 
 
 
 

سیمای سردار ضرغامی در هفته های اخیر و به بهانه مختلف به احمدی نژاد پوشش تصویری می دهد. از جمله سفر به مشهد و یا عیادت از آیت مهدوی کنی که میگویند روی تخت بیمارستان است اما نفس نمی کشد و بدرقه ابدی او منتظر نتیجه کشاکش های پشت پرده برای تعیین جانشین وی در کرسی ریاست مجلس خبرگان اند. همزمان با تلاش سیمای ضرغامی برای مطرح کرده احمدی نژاد و گرفتن ضرب افشاگری هائی که درباره دوران ریاست جمهوری او می شود، رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس در باره نتیجه تحقیق بنیاد شهید در دوران احمدی نژاد گفت: «حجم فسادهای مالی که پیدا کرده ایم آنقدر زیاد است که می‌ترسیم اگر آنها را افشا کنیم مردم شوکه شوند.»

یکسال از تحقیق و تفحص در بنیاد شهید می گذرد و این نخستین گزارش رسمی در باره نتیجه این تحقیق است. در حالیکه مجلس باید به مردم گزارش بدهد، به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس، برخی اطلاعات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به طور محرمانه برای دستگاه قضایی ارسال شده است.

تخلفات صورت‌ گرفته در بنیاد شهید مربوط به دوران مدیریت مسعود زریبافان است. او از نزدیک‌ترین افراد به محمود احمدی‌نژاد است و مدت‌ها ریاست این نهاد ثروتمند را بر عهده داشته است.

زریبافان یکبار در سال 91 اختلاس 15 میلیاردی در بنیاد شهید را تکذیب کرد و گفت رقم آن 6 میلیارد را قبول دارم!

 

پیک نت 20 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: