ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نکاتی از گزارش شب گذشته روحانی به مردم

که مشروح آن را در دو بخش در همین شماره پیک نت می خوانید

اگر لازم شود، مردم را

به صحنه فرا می خوانم! 
 
 
 
 

تحریم‌ها ظلم بزرگی به ملت ایران بود. البته عده ای نیز از این فشار و ظلم سود بردند که برخی از ارقام و افراد در این ارتباط اعلام شده و بتدریج اگر افراد دیگری نیز در این زمینه هستند، اعلام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید یک نفر، 9 هزار میلیارد تومان برداشت کرده و نمی‌دانیم چه وقت و چه زمانی این مبلغ وصول خواهد شد. این اتفاق در سایه تحریم‌ها رخ داده است.‌ مردم از رفع تحریم‌ها خوشحال می‌شوند؛ البته اقلیت ناچیزی هستند که از برداشتن تحریم‌ها عصبانی هستند، چرا که لطمه می‌خورند چون از این تحریم‌ها سوءاستفاده می‌کردند و برخی از تخریب‌هایی که علیه دولت صورت می‌گیرد نیز از این موضوع منشاء می‌گیرد. یکی از اهداف این تخریب‌ها این است که دولت را به حاشیه ‌پردازی مشغول کنند و نگذارند دولت راه خود را ادامه دهد. عده‌ای اتهام، دروغ‌ پردازی، تخریب و هوچی‌گری را شروع کرده‌اند. البته هنوز به مقطعی نرسیده‌ایم که لازم بدانم برای مردم توضیح دهم. ما از این مسائل عبور می‌کنیم.

چنانچه گروهی بخواهد رای اکثریت مردم را نادیده بگیرد و به مسیری که مسیر دولت و منافع مردم است، لطمه بزند، در آنجا خود مردم باید به صحنه بیایند و چنانچه لازم بود، دولت برای مردم توضیح می‌دهد، اما من اکنون این نیاز را احساس نمی‌کنم.

عده‌ای معتقدند که ما همیشه با دنیا جنگ خواهیم داشت یعنی هیچ‌وقت نمی‌توانیم روابط‌مان را با دنیا معمولی کنیم ولی من این موضوع را هیچ‌وقت قبول نداشته‌ام و الان هم نمی‌پذیرم. من هیچ چیز یادم نرفته است و به شکر خدا حافظه‌ام خوب بوده و هنوز خوب است و به خوبی می‌دانم که چه قولی داده‌ام و چه باید بکنم.

 

پیک نت 10 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: