ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

در آستانه روز جهانی کارگر

32 کارگر پارس جنوبی

دست، پا، کمر و گردنشان شکست 
 
 
 
 

اتوبوس حمل و نقل کارگران فاز 12 پارس جنوبی به کانال فاضلاب سقوط کرد و 32 سرنشین آن مجروح و مصدوم شدند . اتوبوسی که واژگون شد از جمله اتوبوس های ناوگان از رده خارج شده اتوبوسرانی استان های مختلف بود. اتوبوس‌هایی که در سالهای اخیر به دلیل فرسوده بودن از ناوگان حمل و نقل استانهای مختلف کشور خارج شده‌اند به عنوان سرویس حمل و نقل کارگران به پارس جنوبی فرستاده شده اند. در خبری که در این مورد خبرگزاری ایلنا منتشر کرده نام مالک این اتوبوس ها اعلام نشده اما تاکید شده که رانندگان این اتوبوس ها که فاقد دستگاه تهویه است با افزایش سرعت سعی می کنند جریان هوا را به داخل اتوبوس بیاورند.

درباره حادثه اخیر گفته شده اتوبوس سرویس کارگران به دلیل وجود یک مانع در مسیر متوقف می شود و در این هنگام یک سرویس دیگر از کارگران همین کاخانه با اتوبوس متوقف شده برخورد می‌کند و آن را به درون کانال تخلیه فاضلاب‌های واحدهای صنعتی می اندازد. تمامی ۳۲ نفر کارگرسرنشین اتوبوس مصدوم می‌شوند، که از این تعداد یک کارگر دچار ضربه مغزی، یک کارگر دچار شکستگی از ناحیه کمر، یک کارگر دچار شکستگی گردن و تعدادی از کارگران از ناحیه دست، پا، فک و لگن دچار شکستگی می‌شوند.

به دلیل امکانات ضعیف درمانی و بیمارستانی منطقه پارس عسلویه تمامی مصدومان به بیمارستان کنگان منتقل شدند که سه نفر از آنان به دلیل وخیم بودن شرایط‌شان به بیمارستان خلیج فارس بوشهر منتقل شده‌اند. ‌

 

پیک نت 11 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: