ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

اختلاس 185 میلیارد تومانی در بنیاد شهید

مهرهای محرمانه بر

اختلاس های دوران احمدی نژاد 
 
 
 
 

دو اختلاس 15 میلیارد تومانی و 170 میلیارد تومانی در بنیاد شهید تحت ریاست زریبافان، از نزدیک ترین یاران احمدی نژاد کشف شده است. کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در باره این دو اختلاس گزارشی محرمانه تهیه کرده است.

نماینده رشت در مصاحبه با سایت "خانه ملت" از محرمانه اعلام شدن تحقیق و تفحص مجلس در باره اختلاس ها در بنیاد شهید گفت: داستان های دیگری وجود دارد که مجاز به بیان آن نیستیم. فقط می توانم بگویم که ابعاد وحشتناکی دارد و هر کسی با آگاهی از آن، شرمنده خانواده شهدا می شود. قرار بود تا اواخر پاییز، این تحقیق و تفحص به سرانجام برسد، ولی در کمال ناباوری، دیدیم هرچه جلوتر می رویم، ابعاد فسادها گسترده تر می شود.

بنیاد شهید یک مجموعه بزرگ اقتصادی است که در گوشه و کنار مملکت هر کاری دلش خواسته انجام داده است.

تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید، به اندازه تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی سر و صدا به پا خواهد کرد. در تامین اجتماعی صحبت از میلیارد تومان اختلاس در دوره ریاست سعید مرتضوی بر این سازمان است.

زمزمه می شود که گزارش تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید نیز مانند تحقیق و تفحص درباره تامین اجتماعی و همچنین پرونده بیمه که معاون اول احمدی نژاد "رحیمی" متهم اول آنست، مهر محرمانه خواهد خورده و برای قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

 

پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: