ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

واکنش امریکا و اتحادیه اروپا

رفراندوم در شرق اوکرائین

 یک اقدام تروریستی است! 
 
 
 
 

تمام رسانه های غربی، بویژه "یورو نیوز" که بلند گوی اتحادیه اروپاست، در یک خیمه شب بازی حضور دارند. بموجب این خیمه شب بازی، دولتی که با رهبری مستقیم سناتور "مک کین" امریکائی و حضور مستقیم رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا "سیا" و نقش آفرینی خانم اشتون وزیر امور خارجه اتحادیه اروپا در اوکرائین تشکیل شده یک دولت قانونی است و به رسمیت باید شناخته شود. دولتی که اوباش و فاشیست ها مسلح با حمله به ساختمان های دولتی در اوکرائین تشکیل داده اند. دولتی که خود تازه می گوید می خواهد انتخابات ریاست جمهوری برگزار کند تا مشروعیت پیدا کند!

اما در کریمه که مردم مستقیما در یک رفراندوم شرکت کرده اند و در بخش های شرقی اوکرائین مانند "دونتسک" که مردم یکشنبه گذشته رفراندوم کردند و استقلال خود را از دولت فاشیست اوکرائین اعلام کردند، دولت مشروع نیستند. نه تنها رفراندوم آنها مورد قبول آنها که دولت اوکرائین را بر سر کار آوردند نیست، بلکه بموجب اخباری که رسانه های غربی پخش می کنند، آنها تروریست هستند زیرا چند ساختمان دولتی را اشغال کرده اند. هیچ صحبتی از به آتش کشیدن ساختمان اتحادیه کارگران و زنده سوزاندن 116 تن در این منطقه نیست. آنها که مردم را سوزاندند فاشیست های تعلیم دیده و اعزامی از سوی باصطلاح دولت تازه کیف بودند اما رسانه های غربی آنها را تروریست نمی دانند، بلکه آنهائی که سوختند تروریست اند.

روز دوشنبه پوشیلین بیانیه جمهوری خلق دونتسک را خواند. بموجب این بیانیه که پس از رای گیری روز یکشنبه صادر شد، مردم جمهوری خلق دونتسک با توجه به نتایج رفراندوم روز 11 مه 2014 و بر اساس اعلامیه حاکمیت جمهوری خلق دونتسک اعلام میدارد که جمهوری خلق دونتسک از این پس یک کشور مستقل است"

در بیانیه آمده است: "با توجه به خواست مردم جمهوری خلق دونتسک و برای بازگرداندن عدالت تاریخی از فدراسیون روسیه تقاضا می کنیم که مسئله الحاق جمهوری خلق دونتسک به فدراسیون روسیه بررسی شود".

 

پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: