ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنرانی احمد خاتمی در جمع کفن پوشان

حرفه ای و لنگه کفش و مهر پرتاب کنان

مقابله با زنان محجبه

در اروپا غوغا می کند!

(... به ریش امام جمعه دروغگو)

 
 
 
 

سید احمد خاتمی برگزیده رهبر برای نماز جمعه تهران، برای اظهار نظر در باره قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا، چون در تهران نوبت نماز جمعه خواندنش نشده بود به قم رفته و در آنجا و در تجمع طلاب آماده کفن پوشیدن و مهر و لنگه کفش پرتاب کردن سخنرانی کرد. او در واکنش به بیانیه یکی از کمیسیون هایپارلمان اتحادیه اروپا که در آن مراعات حقوق بشر از جمهوری اسلامی خواسته شده، بعنوان یکی از مدافعان نقض این حقوق در ایران گفت: حضور اتحادیه اروپا در ایران برای فضولی است و ملت ایرانی اجازه فضولی و دفتر رسمی جاسوسی به آنها نمیدهد. (البته ملتی که او بنام آنها چک بی محل می کشد، اکثریت قاطع مردم ایران نیست بلکه همانهائی که است که وی برایشان سخنرانی می کند!)

وقتی که خانوم اشتون به طور رسمی با استفاده از غفلت مسوولین و با حضور در یک سفارت خانه با فتنه گران کشور ما دیدار میکند، نشان میدهد که آنها به دنبال همین مقاصد در ایران هستند.

آنها در این قطعنامه ما را به نقص حقوق بشر متهم کردهاند، در حالی که تبعیض در اروپا در خصوص مسلمان و زنان محجبه غوغا میکند و آنها حامی اول بزرگترین تروریست دولتی یعنی رژیم صهیونیستی و حامی منافقان پستی هستند که 17 هزار نفراز مردم خود را در وسط خیابان بی هیچ گناهی ترور کردند. آنها با نهایت وقاحت از ما خواستهاند که زمینه را برای آزادی همجنس بازی فراهم کنیم و میخواهند که ما را به همان آلودگیهای غرب مبتلا کنند که باید این آرزو را به گور ببرند.

(این ادعاها و ارقام هم مثل بقیه حرف های امثال احمد خاتمی پوج و فضائی است. اصلا بحث همجنس گرائی در آن قطعنامه مطرح است؟ و تازه سری به خیابانهای تهران بزنید تا به چشم همجنس گرائی را که بخشی از آن ناشی از سیاست ها و محدودیت های تحمیلی جمهوری اسلامی به چشم ببینید. واقعا مجاهدین خلق 17 هزار نفر را ترور کردند؟ و یا این رقم شامل شمار ترور شدگان با جمع اعدام شدگان است؟ آنها که در غرب زندگی می کنند به ادعای مقابله با بی حجابی در اروپا می خندند! وقتی هاشمی می گوید نماز جمعه را از اعتبار انداخته اند و دیگر حاضر نیست در آن حاضر شود، حرف بی ربطی نمی زند. می گویند احترام امام زاده دست متولی اش است. نماز جمعه ای که احمد خاتمی پیشنماز و خطیبش باشد، همین نماز جمعه بی رونقی می شود که هر جمعه در تهران همه شاهدش هستند!)

 

پیک نت 24 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: