ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

از جن گیر دوم دولت خبری نیست

جن گیر دولت احمدی نژاد

از زندان مرخص شد! 
 
 
 
 

"عباس غفاری" جن گیری که در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد بازداشت و زندانی شده بود، از زندان مرخص شد. وی که گفته می شد با حمایت رحیم مشائی یاور همیشگی احمدی نژاد تا قلب دفتر ریاست جمهوری نفوذ کرده و یا نفوذ داشت در اردیبهشت سال 90  بازداشت شد و این دستگیری موجب رنجش خاطر احمدی نژاد را فراهم آورد. پس از بازداشت این جن گیر و در پاسخ به خبرنگارانی که از حضور او در کنار دولت از وی سئوال کرده بودند احمدی نژاد گفته بود: اون‌ها رو که دستگیر کردن، خیالشون راحت شد، ول کنید دیگه. بذارید دولت به کارش برسه. یعنی آن سفینه‌ ای هم که فرستادیم بالا، کار جن‌ها بود؟

در مرداد ماه 90، سخنگوی قوه‌ قضاییه در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: دو جن‌گیر دولتی بازداشت شده‌اند و برای این افراد کیفرخواست و قرار مجرمیت صادر شده و پرونده آنها در حال رسیدگی است.

اردیبهشت سال گذشته نیز محسنی‌اژه‌ای دادستان کل عمومی و انقلاب و سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره آزادی یک جن‌گیر (عباس غفاری) گفت: این فرد مدت دو سال در زندان بود و حالا به مرخصی فرستاده شده است.

جن گیرها در دولت احمدی نژاد، جن را نگرفتند، بلکه آن وردی را بلد بودند که خواندند و میلیاردها دلار پول بی زبان مملکت را به جیب امثال بابک رنجانی سرازیر کردند.

 

پیک نت 27 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: