ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

از یک نامه دریافتی

گیر کردن جرثقیل "کاتر پیلار"

به ریش آیت الله نوری همدانی 
 
 
 
 

چندی پیش بنابر الزام، اقدام به واردات یک فقره ماشین راه سازی کاترپیلار کردیم. حدود یکصد میلیون تومان قیمت ماشین و هشتاد میلیون تومان هم گمرکی این وسیله شد. در جاده در حین انتقال به شهرستان، پلیس راه ماشین را ضبط کرد. با اسناد و برگ سبز گمرکی جهت ترخیص به پلیس مراجعه کردیم ولی گفتند باید از نمایندگی کاترپیلار اجازه نامه بیاورید. خلاصه دفتری در ونک پیدا کردیم با نام کاترپیلار و موفق به دیدار مدیرعامل آن شدیم. آقای افشین پیروانی.

از دیدن ایشان سرگیجه گرفتیم که چه ربطی این کار با فوتبال دارد؟ آقای پیروانی گفتند که تنها راه حل شما اینست که ماشین خود را به یکصد و هشتاد میلیون به ما بفروشید و دوباره آنرا از نمایندگی به چهارصد و هشتاد میلیون بخرید!

حسابی کلافه شدیم و به فروشنده ماشین در اروپا اعتراض کردیم که چرا ماشین را با داشتن نمایندگی در ایران به ما فروخته اند؟ شرکت کاترپیلار آمریکا (بین الملل) به ما اعلان کرد که نماینده ای در ایران ندارد و این شرکت در ایران نماینده خود خوانده است. حالا ماجرا جالبتر است. بعد از شکایت های متعدد و مراجعه به دفاتر بزرگان برای احیای حق، متوجه شدیم آقای پیروانی تنها یک کارگزار و ویترین است و اصل تشکیلات متعلق به آیت الله نوری همدانی است که داماد معظم له آن را می چرخاند. تا آخر ماجرا را خودتان بخوانید!

 

پیک نت 27 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: