ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

انتقال دلارهای نفتی داعش

پسر رئیس جمهور ترکیه

با میلیاردها دلار وارد ایتالیا شد 
 
 
 
 

 

پسر اردوغان رئیس جمهور ترکیه "بلال" که گفته می شود عامل اصلی فروش نفت انتقالی داعش به ترکیه به شرکت های بین المللی بصورت قاچاق است، از ترکیه خارج و راهی ایتالیا شد.

دولت ایتالیا، ظاهرا درهمسوئی با رشد مخالفت های امریکا و سران کشورهای عمده اروپائی با سیاست های نظامی ترکیه و جنگ با کردهای ترکیه و بمباران کردهای سوریه، اعلام کرد، "بلال" بصورت قاچاق پول وارد ایتالیا کرده است.

دادستان ایتالیا پرونده ای برای "بلال" باز کرده است زیرا مطابق قوانین اروپای واحد تنها 10 هزار یورو می توان وارد کشورهای اروپائی کرد، اما "بلال" ارقام میلیاردی به ایتالیا منتقل کرده است.

درباره این رقم گزارش های مختلفی منتشر شده است، از 30 تا 120 میلیارد دلار اما هیچ رقمی را دولت ایتالیا تا کنون اعلام نکرده است.

تلویزیون "روسیه 24" که این خبر را منتشر کرد؛ افزود: به نظر مي آید بلال اردوغان ثروت خانواده را به ايتاليا منتقل كرده است.

 مقامات ایتالیائی گفته اند: "بلال اردوغان" هنگام ورود به ایتالیا نگفته چه مقدار پول همراه دارد و این جرم است. بلال نیز در بازجوئی گفته که فراموش کرده این را بگوید!

نه تلویزیون روسیه 24 و نه دولت ایتالیا نگفته اند که این حجم پول را پسر اردوغان چگونه توانسته وارد ایتالیا کند؟ آیا با هواپیمای شخصی از ترکیه به ایتالیا رفته؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول اسفند

 
 

اشتراک گذاری: