ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی انتخاباتی حداد عادل

حامیان غارت 8 ساله با شعار

"معیشت مردم" به صحنه آمده اند! 
 
 
 
 

 

بخشی هائی از سخنرانی حداد عادل پدر زن مجتبی خامنه ای و نماینده مجلس کنونی که برای انتخابات اسفند هم در صدر لیست جناح راست (اصولگرا) قرار دارد در همایش انتخاباتی راستگرایان در مسجد امام صادق:

فقهای بزرگ از جمله آیت الله موحدی کرمانی و آیات محمد یزدی و مصباح یزدی لطف کردند و زمینه وحدت ما را پدید آوردند که نتیجه آن عرضه یک فهرست واحد ۳۰ نفره اصولگرایان در تهران شد.

امیدواریم مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد. شعار ما معیشت، امنیت و پیشرفت است و عده ای مبارزه با فساد و اختلاس را سوژه تبلیغات انتخاباتی نکنند. (یعنی نگوئید 8 سال دولت تحت حمایت رهبر و ما چه فاجعه ای را برای مملکت به بار آورد. ضعف ما را نگوئید.)

ما بدنبال تضعیف دولت به مجلس نمی رویم بلکه برای کمک به دولت می خواهیم به مجلس ورود کنیم .(لابد همانگونه که در دو سال و نیم اخیر کمک کردند!)

کسانی که امروز پشت نقاب اعتدال مخفی شده اند، افرادی هستند که تندروی خود را در سال های گذشته و از جمله در فتنه ۸۸ نشان دادند.

آن روزی که آمریکایی ها و سعودی ها به بهانه بهار عربی عده ای را در سوریه راه انداختند تا حکومت بشار اسد را سرنگون کنند رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیریت به درستی تشخیص دادند که این یک توطئه برای شکستن حلقه مقاومت است. (البته اگر این بصیرت است که پوتین خیلی بصیر تر بود. اتفاقا بی بصیرتی علی خامنه ای در توصیه به بشار اسد برای سرکوب اعتراضات شهر حمص مانند جنبش سبز زمینه ساز و بهانه ساز فاجعه در سوریه شد!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول اسفند

 
 

اشتراک گذاری: