ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گفتگو با سعید لیلاز

لیست "گام دوم"

باید اکثریت مجلس را ببرد! 
 
 
 
 

 

یک اقتصاد دان در رابطه با شائبه قطع یارانه ها در صورت روی کار آمدن مجلس همسو با دولت گفت: دولت برنامه ای برای حذف یارانه ها ندارد واین موضوع به طورکلی در دستور دولت نیست.

سعید لیلاز عضو رهبری حزب کارگزاران و کارشناس اقتصادی، درباره انتخابات با پایگاه "گام دوم" مصاحبه کرد و گفت:

 

اقبال عمومی نسبت به اصلاح طلبان و لیست "ائتلاف گام دوم" تا این لحظه بسیار خوب بوده. شکل گیری این ائتلاف و رسیدن به این مرحله بسیار مهم و مثبت بود. اتحاد برای تشکیل ائتلاف نشان می دهد اصلاح طلبان به نهایت پختگی تاریخی خود رسیدند.

درست بر خلاف جناح مقابل و محافظه کار که دغدغه شان حفظ قدرت است، رسیدن به ائتلاف برای ما تبدیل به مسئله مرگ و زندگی شده بود و رسیدن به آن بسیار اهمیت دارد.

با آنکه یک هفته تا ۷ اسفند باقی مانده، از همین الان در جامعه لیست ائتلاف گام دوم جا افتاده است و نشانه درست بودن این ادعا را می توان از شدت هجمه ای که اردوگاه رقیب به این ائتلاف، اصل اصلاحات و همچنین دولت دکتر روحانی تشدید کرده متوجه شد.

ما به دنبال مجلسی معتدل و تعقل گرا که با پرهیز از تندروی بتواند اقتصاد از ریل خارج شده ایران در ده سال گذشته را به ریل بازگرداند هستیم.

دولت آقای روحانی در طی دو سال گذشته دستآورد های مهمی داشته است، اما از مجلس نهم با ترکیبی که شاهدش هستیم، نتوانست همراهی مورد نیاز را به دست آورد. ما انتظار داریم که مجلس دهم مجلس دلسوز و کارشناس باشد که نه تنها از دولت حمایت کند بلکه بتواند اشتباهات دولت را نیز دلسوزانه و با نظر مردم و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و بدون دخالت دادن نگاه جناحی و سیاسی، اصلاح کند و پیش ببرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول اسفند

 
 

اشتراک گذاری: