ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیائید پای صندوق های رای

بیانیه هاشمی رفسنجانی

خطاب به همه مردم تهران 
 
 
 
 

هاشمی رفسنجانی برای مجلس خبرگان از تهران نامزد است و به همین دلیل روز گذشته بیانیه ای خطاب به تهرانی ها صادر کرد. او در بخش هائی از بیانیه اش نوشت:

برادران و خواهران بزرگوار در استان تهران

با توکل بر خدای لایزال، اعتقاد به مبانی اسلام، تأکید بر اصول اسلامی، تعالیم اهل بیت(ع) و با اعتماد کامل به صداقت انتخاب افکار عمومی، پس از سال ها مسئولیت های انتخابی و انتصابی، یک بار دیگر ـ و شاید برای آخرین بار ـ خود را در معرض آرای شما مردم بزرگوار می گذارم تا هم وزن عملکرد و هم میزان درستی و نادرستی مواضع خود را در ترازوی اندیشه های عام بسنجم و هم اگر رأی لازم و قانونی را برای ورود به مجلس خبرگان رهبری به دست آوردم، بر اساس تکالیفی که قانون اساسی به صراحت از نمایندگان این مجلس خواسته، انجام وظیفه نمایم.

بی شک انتخابات هفتم اسفند، یکی از فرصت های بسیار گرانقدر برای جلوگیری از نهادینه شدن تندروی های سیاسی و افراط کاری های دینی در جامعه است.

کاش فرصت حضور همه ی صاحبان اندیشه و سلایق در هر دو انتخابات اسفند ماه، به طور کامل فراهم می شد، اما آنچه که اکنون به عنوان اندیشه های سیاسی نامزدها مطرح می شود، خواسته های بخشی از جامعه را فراهم می نماید و این امر می تواند زمینه ساز حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی وتا حدّی مصداق انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 باشد.

فرصت را غنیمت می شمارم و از همه مردم عزیز در سراسر کشور، به ویژه در حوزه انتخابیه استان تهران می خواهم که جمعه، هفتم اسفند، در پای صندوق های رأی، یک روز تاریخی را در تقویم انقلاب اسلامی رقم بزنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: